LCD מבקש יעוץ לפני רכישת טלויזיה LED

  • פותח הנושא פותח הנושא ירון ב.א
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ירון ב.א

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
אני רוצה לקנות טלויזיית LED בגודל 37 אינץ'. (בגלל מגבלת מקום).
מרחק צפיה בערך 3 - 4 מטר בחדר לא מואר במיוחד.
חשוב לי שיהיה בטלויזיה:
FULL HD, יחס ניגודיות גבוהה, כניסת USB לחיבור דיסק חיצוני וצפיה בסרטים, תמיכה בכתוביות בעברית (SRT), יציאת אוזניות (לחיבור רמקולים חיצוניים, חיבור לקולנוע ביתי...מישהו יכול להמליץ על מכשיר מסויים?
תודה
ירון
 

נערך לאחרונה ב:
לדעתי רוב המכשירים של LG יענו על רוב הפרמטרים שאתה מחפש, יש להם כמעט באופן וודאי מכשיר בעל FULL HD בגודל "37. הדבר היחיד פה שנראה לי בעייתי זה יציאת האוזניות. אני לא זוכר דגם של טלוויזיה נכון להיום שיש בה יציאה אבל ייתכן ואני טועה.

לא עדיף יהיה לקנות סטרימר שאתה יודע באופן וודאי שתומך גם בכתוביות בעברית, גם ייקרא באופן וודאי הארד דיסק חיצוני בנוסף לטלוויזיה ?
 
IDG, תגיד, שמעת פעם על טליוויזיה שאין בה יציאה לאוזניות ?
 
בגלל זה אמרתי - אני לא זוכר דגם שיש בו יציאה אבל ייתכן ואני טועה.

תודה על התיקון :)

נ.ב.
הסתכלתי בשלי ולא ראיתי בה יציאת אוזניות ... :O
 

אני לא ממליץ למרחק של 4 מטר לקנות 37 זה פשוט קטן מידי....
לא תצליח להבדיל בין FULL HD לHDR
למרחק כזה תצתרך לפחות 47-55 אנטיש לא פחות אז אנא תחשוב על זאות שנית
אני מכיר את D5000 איית מדובר במסך טוב בעל צבעים חדים ובהירים די פסטקים וקרים בSD הוא לא מאכזב והאיכות די טובה
אבל אני דווקא ממליץ על D550 גודל 46 עולה 4300 שקל מסך לפי דעתי יותר טוב הן בעומק השחורים ובנקדיות
 
מתן הוא מוגבל מבחינת מקום
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור