LCD מבקש המלצה על 37 LCD

  • פותח הנושא פותח הנושא gill
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

gill

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
0
אבקש המלצה על מסך 37 LCD לסלון - איכותי !
60% ממיר הוט , 30% סרטי DVD , יתרה 10% משחקים.
תודה מראש
 

נערך לאחרונה ב:
קניתי לפני כמה ימים, אחרי כל הבדיקות שלי הגעתי ל 3 דגמים שבינהם התלבטתי:

SONY S4000 , SHARP D44 , SAMSUNG A450

כל אלה בהנחה שאתה לא מעוניין ב FULL-HD ומסתפק ב HD-READY

בסוף בחרתי את הסוני (לפי מראית עין בחנות..)

כמובן שיש את עיניין המחיר שלא ציינת.. , בכל אופן, זו דעתי האישית (והלא מקצועית) בלבד
 
יש כבר מחליפה לסוני 4000
יש 4200
ויש 5500..
טווח המחירים בין המסכים אינו גדול כ"כ
לסוני יש גם חיבור USB ושני חיבורי סקארט..
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור