LCD מבקש המלצה על מסך LCD.

  • פותח הנושא פותח הנושא nushi
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

nushi

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם
בימים אלו אני עובר לדירה חדשה ואני מעוניין לקנות טלוויזית LCD.
לכן אני מעוניין בהמלצה על מסך כיוון שאני לא כ"כ מבין בתחום.

הסלון קטן- אני מעוניין ב 37 אינץ'.
מעוניין ב FULL HD למרות שרוב הצפייה שלי תהיה בערוצי טלוויזיה רגילים ומפעם לפעם צפייה בסרטים דרך המחשב- גם HD. לכן חשוב לי שיראו טוב גם בשידורי טלוויזיה רגילים.

הטלוויזיה תהיה מחוברת לרמקולים ולכן אין חשיבות מיוחדת לרמקולים של המסך.

התקציב- כמה שפחות... בין 4000 ל ל 6000.
אשמח לשמוע מנסיונכם. ברור לי שגם אצטרך ללכת לראות את הדגמים בחנות.

תודה!!
 

LG וסמסונג השיקו סדרות חדשות, גם טושיבה ופנסוניק משיקות בקרוב.
 
ליאור איזה סדרות משיקות פנסוניק?יש מקום שאפשר לקרוא על כך?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור