מבקש המלצה על מסך 50"

  • פותח הנושא פותח הנושא dovma1
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

dovma1

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
מרחק צפיה 4 מטרים.
תקציב נמוך יחסית: בערך 4000.

צפיה בינתיים ב- SD, בעתיד מן הסתם גם HD.

תודה!
 

המלצה

כאן תוכל למצוא אתר מדהים של השוואת מחירים, למשל, כאן, השוואת מחירים של טלוויזיות
 
אני ממליץ לך שתראה את LG PK550
טלוזיה מציוניות מבית LG איכות תמונה מציוניות שחורים עמוקים אבל בעית השתקפות חמורה וצריביות
עולה 4200 שקל
עם תמעונין בטלוזיה יותר לSD אז אני ממליץ על פנסוניק X20 איכות מציוניות בSD הטובה ביותר שראיתי במסך יום חוץ מV20
ומD8000 הLED
ועולה 4200 שקל
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור