LCD מבקש המלצה לLCD 37" עד 3000 שקל

  • פותח הנושא פותח הנושא dop
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

dop

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
הרוב מתוארת בכותרת , מיועד כרגע בעיקר לשידורי SD רגילי (בשביל ההורים).
לא רוצה לעבור את התקציב ויותר טוב אם פחות , חשבתי על LD460 או LK450

אשמח להצעות נוספות וקצת הסבר לגבי מאיזה פאנלים להמנע וכיצד לזהות

בתודה מראש
 

מה המרחק צפייה?
מה תמצפה מהטלוזיה?
מה התכנים?
מה תנאי תאורה?
חיבורים מיוחדים?
תענה על זה ואני ימליץ לך
 
אז ככה

מרחק בגדול 2 מטר אבל 37 זה ההגבלה במקום

בגדול חבור לYES רגל
אור מזוות הממרפסת

אן כרגא צורך בחבורם מוחדם
 
חשבתה אולי על פלזמה? אבל זה אמור להגיע בגודל 42 לפחות וכנראה לא יה לך מקום אני ממליץ שתקנה את פנסוניק U30
גודל 37 מדובר בטלוזיה מעולה בSD
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור