מבקש המלצה ל-37 אינצ', תקציב של עד 5,000

  • פותח הנושא פותח הנושא jammblues
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

jammblues

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
מרחק צפיה- 3.8 מטר
שימושים: צפיה דרך המחשב בסרטים (בעיקר HD), וצפיה בערוצים רגילים דרך עידן+.
 

3.8 זה ממש לא 37.
אתה צריך מינימום של 46".
בתקציב הזה יש לך גם פיליפס נמוכה או LG .
 
למרחק הזה אורי היקר לא מתאים גם 46 בשביל להבדיל בין 1080P
ל1080ן או 720P
אלה צריך לפחות 55 אבל גם 50 ישיב טוב עם רוב הצפייה היא SD
בתקציב הזה יש לך כמה אופציות מענעניות בגודל 46-47
1.LG LD650 גודל 47 עולה 4700 שקל
2.LG LE5500
עולה 5100 שקל
3.סמסונג D5000
4.טושיבה SL733
 
אני חושב שאתה טועה ומגזים
 

זכותך המלאה לחשוב ככה אורי ואני לא מתכוון להתווכח איתך אני מעריף אותך ואני יודע שבעל ידע בתחומים הללו
אבל אני חושב שכמה שיותר גדול זה יותר טוב כול עוד התמונה לא נהית מפוקסלת ורכה מידי חוץ מזה אני יושב עם 47 ממרחק 2 מטר וזה מציון אני צופה רק בבלורי וHDR של YES HD
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור