מבקש המלצה למסך 40"-42" עד 10,000 ש"ח

  • פותח הנושא פותח הנושא nickless2
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

nickless2

חבר אתר
הודעות
9
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם,

אני רוצה לקנות מסך תלת מימד חדש בתקציב ובגודל שציינתי.
המסך ישמש חצי מהזמן לצפיית שידורי SD רגילים של הוט והחצי השני לשידורי HD דרך סטרימר (חיבור HDMI), הדבר היותר חשוב הוא איכות שידורי הHD.

כמו כן מישהו יודע אם אפשר לשדר סרטי תלת מימד דרך האקסטרימר?
והאם בהתחשב בזה שזה לי סטרימר אני צריך שהטלויזיה תתמוך בקריאת קבצי MKV עם כתוביות בעברית דרך הUSB, או שהסטרימר פותר אותי מהצורך בפיצ'ר הזה? מה עדיף לשימוש בכל מקרה?

תודה מראש.
 

תנסה לבדוק את VT20
גודל 50 מבך מציון מבית פנסוניק
או את "47 47LW570Y
מסך חדש מבית LG
וב11 אלף ישד את סמסונג D8000 גודל 40 אחד המסכים הטובים בעולם ולטעמי המסך הטוב בעולם
 
תודה על התגובה,

הVT20 לא בשבילי כי באמת שאני מוגבל פיזית עד 42" בלי שום אפשרות לחרוג.
את LG מצאתי גם בגודל 42 אבל לא הצלחתי למצוא שום ביקורת עליו ושום מידע וההפרש בינו לבין הסמסונג עומד על 3400 ש"ח, יש לך מידע אולי על המסך הזה?
 
אין לי מידע עליו הוא מסך חדש....
אבל D8000 הוא מסך מציון
 

טוב תודה לך על העזרה, כנראה שאני אלך על הD8000.
 
בהצלחה בחרתה במסך מציון
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור