מבקש המלצה למסך 3d

  • פותח הנושא פותח הנושא אליק
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אליק

חבר אתר
הודעות
15
מעורבות
0
נקודות
1
מרחק 2.5 מטר, כרגע אני עם 37 וזה ממש בסדר, אבל ל3d מה הגודל המומלץ?
תקציב כ6000. אחד הדברים שחשובים לי שבצפיה בשידור רגיל יראו טוב.
תודה
 

הגודל המומלץ הוא 47 אנטיש או 46
למרחק צפייה שלך במיוחד לתלת מימיד אני ממליץ על LG LX6500 גודל47 טלוזיה שמביא תמונה פנטסטית ב2D
תמונה פחות אכותית ב3D ותמונ מציוניות בSD היא כוללת לוקאל דמנייג מה שמתנה לה עומק שחורים מציון ונקדיות עצומה יש טיפה זליגות אור במסך לא ממש מפריע והשחור לא נהפך לכחול והכחול לא נהפך לשחור בקיצור הצבעים הבהירים לא מתערביבים עם הצבעים הכהים
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור