מבקש המלצה למסך 32 - 37 HDR עד 3.5K

  • פותח הנושא פותח הנושא MOOGLIX
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

MOOGLIX

חבר אתר
הודעות
12
מעורבות
0
נקודות
0
אהלן,
אני מחפש מסך איכותי שישמש אותי בעיקר כמסך מחשב - קריאת טקסטים וגלישה.
מעבר לכך - המון המון סרטים ומעט משחקים.
המרחק מהצג יהיה כ2 מטר ואעדיף 37 איכותית אם נכנסת בתקציב.
אסתפק ב HD READY כיוון שמקריאה פה הבנתי שההבדל הוא לא בשמים ובהחלט אסתפק באיכות הזו...
התקציב הוא 3.5 אלף עם עדיפות כלפי 3... תודה!
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור