מבקש המלצה למסך לא יקר עם lag input נמוך

  • פותח הנושא פותח הנושא 7beers
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

7beers

חבר אתר
הודעות
13
מעורבות
0
נקודות
1
שלום לכם.

אני מחפש לרכוש מסך בגודל עד ״40 שייועד רק למשחקי סוני פלייסטיישן 4. הבנתי שהנתון הרלוונטי הוא lag input נמוך וזאת במטרה להימנע מ״לאגים״ ו״תקיעות״... העניין הוא שהיצרנים לא ממש מפרסמים את הנתון הזה.
האם מישהו כאן יוכל להמליץ על מסך מתאים עד ״40 במחיר סביר של 2,000-2,500₪ ?

האם מישהו קנה לאחרונה מסך והסוני ״רץ״ עליו היטב?
תודה לכל מגיב וממליץ מראש!
 

תבדוק מסך מהסדרה האחרונה של סמסונג, יש להם Lag נמוך יחסית.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור