מבקש המלצה לטלוויזיה איכותית LCD 32"

  • פותח הנושא פותח הנושא ערן1
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ערן1

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
סכום - בסביבות 3,000 ש"ח

אני לא ממש מבין בתחום הטלוויזיות וסוגי הפאנלים שלהן, אך מעוניין בטלוויזיה שתהיה בעלת זווית צפיה רחבה (שיהיה פאנל ברמה מעל הממוצע, מקביל למשל ל E-IPS שיש בדל 2209WA).

השימוש העיקרי של המסך יהיה כמוניטור לעריכת וידאו במחשב.
פחות קריטי לי השימוש שלה כטלוויזיה, כנ"ל לא קריטית איכות הסאונד.

תודה רבה!
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור