A alons חבר מתחיל הודעות 4 מעורבות 0 נקודות 0 25/10/08 #1 היי, מבקש את המלצתכם ו/או חוות דעתכם על מסך 42 של LG מדגם: LG 42LG30R / LG 42LG33R תודה, אלון
G gaza אוהב את התחום הודעות 56 מעורבות 0 נקודות 0 26/10/08 #3 אין הבדל רציני בסך הכל דגם 33 יותר חדש.ראיתי אותו אצל לקוח ורואים sd די יפה.אני אישית הייתי קונה סמסונג 40450a (כבר קניתי)אבל גם בlg רואים די יפה
אין הבדל רציני בסך הכל דגם 33 יותר חדש.ראיתי אותו אצל לקוח ורואים sd די יפה.אני אישית הייתי קונה סמסונג 40450a (כבר קניתי)אבל גם בlg רואים די יפה