מבקש המלצה / חוות דעת על מסך חדש

  • פותח הנושא פותח הנושא sarelnet
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

sarelnet

חבר אתר
הודעות
11
מעורבות
0
נקודות
0
ערב טוב,
אני מעוניין לקנות מסך חדש.
האופציות החשובות לי הן בעיקר מקלט לשידורי לווין וחיבור את'רנט (להשתמש במחשב כסטרימר).
סרטי HD נראה פחות.
גודל המסך אותו אני צריך
הוא כ-40 אינצ'; התקציב - כ-4000 ש"ח.

ראיתי את המסך הבא, של טושיבה:

http://www.avi-sofer.co.il/Product.aspx?productid=998


יש המלצות קונקרטיות לגביו? המלצות על מסכים אחרים?
נראה שהמחיר שלו די
זול לעומת הכניסות והמפרט שלו.

באופן כללי אשמח לשמוע גם על פתרונות אחרים (אם יש מסכים טובים ללא מקלט, לדוגמא)

תודה!
 

תיקון והוספה:
תיקון:
פרמטרים - לפי סדר עדיפויות:
1. מחיר - עד 4000
2. גודל - לפחות 40 אינצ'
3. איכות פאנל
4. איכות מעבד תמונה (שידורי SD)
5. ניגון סוגי קבצים רבים (תמיכה ב-MKV וכד')
6. כניסת LAN
7. ממיר מובנה (אם יש מסך טוב ששווה לקנות עבורו ממיר - שיהיה...)
 
ראיתי גם את ה-c5000 או 5100
כדאי? מה ההבדל בין שתי הסדרות?
בלינק הקודם,של הטושיבה, קצב הריענון הוא 100 לעומת 50 כאן. מה המשמעות?
 
המשמעות זה שיש לו מנגנון 100 הרץ שתיכול להפעיל אותו כדי להחליק תמנות מהירות ומריחות בסרטים מהירים
ובדרך כלל טושיבה היא חברה שיותר ממולצת לSD בזכות מעבדי התמונה שלה אני ממליץ שתלך לראות את SL733
שיש לה מתיחה חכמה מוצלחת מאוד ומנגנון 100 הרץ שמחליק תתמונה ותמונה איכות בHD
ומעבד מציון בSD ושני כנסיות סקרט
סדרת C5000 היא סדרה לא ממלוצת יש לה בעיות חמרות כמו זליגות אור אי אחדות עננות ואיכות לא טובה בSD
קיוצר תרחק ממנה כמו מאש
 

מה לגבי ה-LE5500?

היא נראית קצת יותר יקרה, אבל מכילה גם תמיכה בעברית
 
היא טלוזיה מעולה בעלת שליטה עמועמית על התאורה האחורית וכניסה לאיטרנט אבח כן היא די יקרה....
 
LG42 LE5500

אם כבר הזכרת את הדגם הזה...
רכשתי אותו לפני כמה ימים.
איכות HD מעולה
איכות בשידור רגיל טובה מאוד ובערוצים מסויימים כמו ספורט וערוץ 2, 10 האיכות מפתיעה לטובה
כוללת כל חיבור שצריך לדעתי וכולל חיבור לאינטרנט אלחוטי
המחיר קצת מעל 4000 ש"ח (אני קניתי במחיר 4400 ש"ח, כולל הובלה והתקנה על מעמד) ומבחינתי אין ממש חסרונות
דקה במיוחד
אני נהנה
יש לי ממיר YES MAX TOTAL HD
אגב, זה מסך LED ובכל זאת 'מט' ולכן אין השתקפות שמפריעה
בנוסף יש שליטה על התאורה של המסך וזה די משמעותי
ג'וני
 

גוני נתן לי דעה אישית טובה למדי מה שחסר לי במסך הזה זה דווקא השחורים שהם בגוון כחלחל אפרפר ולא שחור
אולי עם השפעה על השליטה התאורה האחורית זה משתפר ויש בעיה של אי אחדות וזלעגות אור מארבע פינות המסך אבל יש לו פאנל מט אכותי כמו שגוני אומר....
קיוצר מסך מציון אבל תנסה לראות את D5000 גודל 40 של סמסונג
 
אני די בטוח שאלך על ה-5500.
ג'וני - בטלוויזיה שלך יש ממיר?
כמה שנות אחריות?
המחיר כולל אלחוטי, או שזה דונגל בנפרד?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור