O ot7575 חבר אתר הודעות 12 מעורבות 0 נקודות 0 30/5/11 #1 שלום לכולם מבקש המלצה בין 2 דגמים של מסך פלאזמה 42 אינצ' 1-LG PT250 אוPJ 250 2-PANASONIC X 30 הLG מאוד מצעה חן בעיני למרות ששמעתי הרבה דעות טובות על PANASONIC X 30 תודה לכל המגיבים.
שלום לכולם מבקש המלצה בין 2 דגמים של מסך פלאזמה 42 אינצ' 1-LG PT250 אוPJ 250 2-PANASONIC X 30 הLG מאוד מצעה חן בעיני למרות ששמעתי הרבה דעות טובות על PANASONIC X 30 תודה לכל המגיבים.