מבקש את חוות דעתכם!

  • פותח הנושא פותח הנושא אופיר
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אופיר

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רב!

מבקש את חוות דעתכם על דגם זה:

LG 37LC2RR - Time Machine או אותו דגם "42.

רב תודות!
 

מסך לא רע בכלל, ראיתי אותו בפעולה.
2 דברים שלא אהבתי:
מהירות תגובה 8MS לעומת 5 של אחותה.
ההארד דיסק לא שווה את התוספת מחיר לדעתי, וזאת כי יש לי יס-מקס וגם כי הבנתי
שההקלטה שלו איננה איכותית כמו השידור.
בסך הכל הביקורות משבחות, ואני בטוח כי מדובר במסך טוב.
אני בחרתי בסופו של דבר באחות, ב 37LC43.
מאוד מרוצה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור