מבקשת המלצה ל-LCD גודל 37 אינץ'

  • פותח הנושא פותח הנושא ronipu
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ronipu

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,
זקוקה להמלצה ל LCD.
זוהי מתנה לבעלי ואני מאד מאד אשמח לרכוש אותה דרך האינטרנט היות שלא יהיה לי זמן לקפוץ לחנויות.
כמי שלא מבינה כלום-כלום-כלום בתחום, אציין כמה דברים שהבנתי שחשובים, מעבר לזה אשמח לכל המלצה או טיפ.
גודל- 37 .
המחיר - עד כ-4500 ש"ח.
מדובר במרחק צפייה של כ- 3 מטר, סלון לא מואר בטירוף.... בכל מקרה, זו דירה שכורה ומשום כך זמנית.
בעיקר לשם צפייה בתכניות טלויזיה (כרגע מחוברים לYES), (לא כדורגל וכאלה) וגם קצת צפייה בסרטים....
עוד משהו שצריך לדעת???
היות והמתנה כבר היתה צריכה להיות בסלון שלנו אתמול... אשמח להמלצות בהקדם.
המון תודה
 

קשה לי להמליץ על רכישה של מסך ללא ראיה שלו קודם - אין אפשרות לקחת את בעלך לחנות לראות מה נראה
לכם?
אפשר להמליץ לך על חנות טובה באזור המגורים שלכם
 
אני חושב שהתקציב נמוך מדי למסך בגודל 37 יש אפשרות לחרוג? אם לא אני חושב שאין לכם הרבה אפשרויות.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור