מבצע של LCD Toshiba 40LV833 בגרופון - רק היום! משתלם?

  • פותח הנושא פותח הנושא Ripliav
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Ripliav

חבר אתר
הודעות
16
מעורבות
0
נקודות
0
אשמח לתשובות מכיוון שהמבצע הנ"ל - http://www.groupon.co.il/deals/national-deal/Toshiba/428915
רק עוד כמה שעות -
האם המסך איכותי? מומלץ ? לאיזה נתונים בכלל יש לשאוף היום במסכים ?

והאם המחיר באמת משתלם ?

תודה רבה לעונים ולמפרטים - זה יעזור להחליט ...
 

זה מסך מסדרת כניסה ל- FULL HD של טושיבה.
משתלם? תלוי כמה זה זול ביחס למחיר הרגיל שלו.
 
אני לא מצליח למצוא אותה למכירה.
בזאפ היא בכלל בארכיון...
ושים לב שזה לתשלום אחד.
אני הייתי הולך על המבצע בYNET של הסמסונג.
אגב, אני יכול להמליץ לך על המבצע שאני השתמשתי בו , בוואלה.
אני רכשתי את הLV685.
 
נערך לאחרונה ב:
תודה על התגובות.
כן ... קצת משונה שלא ממש ניתן למצוא אותה והם טוענים שמדובר בדגם של 2011
האם הנתונים של המסך טובים?
 

הנתונים של המסך, נחשבים לבסדר עבור דגם כניסה (אל תצפה כאן לביצועי על). על פי המפרט בלינק, זהו דגם אירופאי שמגיע עם כניסות סקארט, יש לו גם טיונר פנימי לשידורי DTT.
אבל, לגבי איכות התמונה, אי אפשר להעיד על טיבה מבלי לראות את המסך בפועל.
למי שכתב את הטקסט בקישור, יש חוש הומור "בואו נכיר את הטלוויזיה הזו קצת יותר מקרוב (רק אזהרה: פירוט זה עלול להיחשב כפלירטוט):"...
 
תודה ! כן יש להם בהחלט חוש הומור מפותח ... וגם המבצע נמשך היום ...
האם הנתונים טובים ומספקים חויית צפייה טובה לסרטים וטלויזיה בסלון/חדר שינה קטנים ?
האם מישהו צפה באיכות התמונה בסוג הנ"ל ? מכיר אותה ?
 
ובכל מקרה במידה והיא יורדת מהפרק ...
האם יש המלצות למסך מומלץ, מוכר, איכותי ואמין במחיר דומה + - ?
רצוי 42 אינץ' !
תודה וסליחה על ההטרדה - אשמח להמלצות ...
 

מה השימוש העיקרי שלך במסך?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור