מבצע ביס האם כדאי ?

  • פותח הנושא פותח הנושא יוליוס
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

יוליוס

אוהב את התחום
הודעות
62
מעורבות
0
נקודות
6
https://www.yes.co.il/Pages/campaigns/sony.aspx?se=HP
האם משתלם במחיר כזה מסך 65 או שהוא מלאי ישן שרוצים להפטר ממנו ?
KD-65XE7096BAEP
 

קודם כל זה סוני. סוני מייצרים מסכים מדהימים.

את סדרה 7 שלהם ראיתי באולם התצוגה בהרצליה. תמונה מדהימה ביחס למחיר.

לגבי המלאי שהם רוצים להפטר ממנו. ציפור קטנה לחשה לי שגם מהמלאי החדש הם רוצים להפטר...
 
הדגם הזה עולה 5600 ש"ח.
סמסונג MU9000 גודל 65 עולה 6600 ש"ח
LG 950 עולה 6600 ש"ח
מה עדיף ביחס למחיר והאיכות שמקבלים ?
 
הרוחב והגובה פחות סמסונג LG
סוני
רוחב 123.2 ס"מ,
גובה 71.7 ס"מ
סמסונג :
רוחב: 144.8 ס"מ
גובה: 92.4 ס"מ
LG
רוחב: 145.1 ס"מ
גובה: 82.7 ס"מ
 

זה תלוי. לכל אחת יש יכולות אחרות. בתחום אחד זו תהיה טובה מההיא וההיא טובה מחברתה בתחומים אחרים.

הדבר הנכון הוא לגשת לחנות ולהביט בתמונה, לבקש לאפס את המסך (ללא עיבודים מיוחדים שמדגישים אחת על פני השניה).
כשתצפה בהן, חזור אלינו וספר לנו מה החוויה שלך ומה אתה מחפש. כך נוכל לכוון אותך למסך המתאים לך ביותר (הוא כנראה לא יהיה במבצע של יס).
 
הרוחב והגובה פחות סמסונג LG
סוני
רוחב 123.2 ס"מ,
גובה 71.7 ס"מ
סמסונג :
רוחב: 144.8 ס"מ
גובה: 92.4 ס"מ
LG
רוחב: 145.1 ס"מ
גובה: 82.7 ס"מ

מידות של הסוני המדוברת.
(רוחב*גובה*עומק)
מסך ללא מעמד :1454*84* 44
מידות
 
מידות של הסוני המדוברת.
(רוחב*גובה*עומק)
מסך ללא מעמד :1454*84* 44
מידות
תודה על עדכון המידות.
האם המחיר לדעתך לסוני משתלם בהשוואה לסמסונג או LG שציינתי עם הדגם והמחיר שלהם שיקר ב 1000 ש"ח ?
 

תודה על עדכון המידות.
האם המחיר לדעתך לסוני משתלם בהשוואה לסמסונג או LG שציינתי עם הדגם והמחיר שלהם שיקר ב 1000 ש"ח ?

לסמסונג פאנל VA
לאל ג'י פאנל IPS
לסוני פאנל IPS

לפאנל VA איכות שחורים טובה יותר. לפאנל IPS זווית צפייה רחבה יותר.
לכן, כשרוכשים מסך יש להתאימו לחלל בו הוא יותקן.
הכי מומלץ, בצע סבב חנויות וראה בעיניים מי מבין השלושה מתאים לך יותר.

בהצלחה.
 
נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור