LCD או פלזמה מבחן השוואתי בין טלוויזיות תלת מימד - התוצאות

  • פותח הנושא פותח הנושא liorkoren
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
אתר ENGADGET האמריקאי, ביצע מבחן השוואה מקיף בין ארבעה מסכי תלת מימד.

מבחינת ביצועי 3D, ראשון הגיע מסך פלזמה פנסוניק מדגם VT25, אחריו בהפרש קטן הגיע מסך פלזמה חדש של LG מדגם 50PX950 ואחריו מסך מיצובישי DLP.

הבוחנים ציינו כי בעיות CROSS TALK (זליגת תמונה בין שתי העיניים) נבעו בחלקן הגדול כתוצאה מהתכנים עצמם (הפקה לא מושלמת) ושני המסכים המובילים הצליחו לצמצם את התופעה.

כהערת סיום, צינו אנשי האתר כי 3D לא מהווה כיום סיבה עיקרית לרכישת מסך טלוויזיה (LCD או פלזמה) אלא עוד ציון של "וי" לרשימת התכונות.

http://www.engadget.com/2010/12/06/3dtv-roundup-lg-mitsubishi-panasonic-samsung-and-sony-square/
 

מה שאומר

חברה לא צריך לקנות עדיין תלת מימד זה עדיין בחיתולים
ועד שלא יהיה ערוץ שישדר תלת מימד אז למה לקנות מה שחשוב כרגע זה איכות תמונה
זאת דעתי שלא לדבר על המחיר היקר והמשקפים שעולות כסף ויש אנשים שלא מסתדרים עם המשקפים עם זה בעיות ראיה או כאבי ראש
צריך לחכות שהטכנולגיה תתקדם ויפתרו כל מיני בעיות והמחיר יירד ויהיה שווה לכל כיס ולא רק לעשירון העליון
 
נערך לאחרונה ב:
לקנות ובגדול לקנות ! זה דבר מדהים וחיים רק פעם אחת.
 
יחי הסוני CRT שלי !!!

עוד הוכחה שלא מחליפים סוס מנצח.
 

אתה רואה בה תלת מימד ? ? חח
 
יצא לי לראות תלת מימד בתצוגה בחנות , זה לא היה מרשים כמו בקולנוע ויחסית ממש שטוח וחסר עומק . התמונה היתה גם חסרת אחידות ונראה כאילו היא קופצת כל כמה שניות . אני בכל מקרה לא הייתי קונה תלת מימד , אך אם הייתי מתעניין פוטנציאלי אין ספק שלאחר ההתרשמות הזו הייתי חושב פעמיים
 
התלת מימד מרשים מאוד . ישראל מאניגמה הדגים לי את ה VT20 וזה בהחלט גימיק מדהים . הבעיה שזה יקר מאוד וכמעט ואין לזה תכן , כך שאתה קונ מכשיר מדהים אבל אין לך מה לעשות איתו ..
ותוסיפו לזה את המחיר היקר של המשקפיים . בקיצור תחכו עם זה עוד כמה שנים שנראה לאן הכיוון הולך.
 

התלת מימד יתפוס רק לאחר שלושת התנאים הבאים יתקיימו:
1. שידורי תלת מימד ומבחר גדול של סרטים.
2. ללא צורך במשקפיים מיוחדים וצפיה בזוית רחבה (לא רק בקו ישר מול המסך) , יש כבר ניסויים במסכים כאלו, המחיר עדיין לא כלכלי...
3. מחיר שווה לכל נפש
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור