itay123
חבר משקיען
- הודעות
- 4,227
- מעורבות
- 2,954
- נקודות
- 113
סאב זה רמקול, והתוספת הייתה אנרגיה שלא מתקבלת / קיימת אצלך מהרמקולים הראשיים.
זו אנרגיה פיזית של "מנוע" הדוחף אוויר ומייצר גלים אקוסטים ולכן ההבדל היה דרמטי.
זו אנרגיה שלא תקבל מאף מגבר flat אם לא תוסיף את הסאב (רמקול). ואני מציין flat כי יש יצרני מגברים / dac המשנים את עקומת ההיענות (איזון טונאלי) ולכן השימוש בהם מאוד דומה לשימוש ב EQ שיכול להשפיע על התוצאה בצורה דרמטית.
חג שמח.
אכן
הוספת סאב
זה בהחלט סוג של EQ שמשפיע לא רק על התחום התחתון אלא כל הספקטרום.