מבולבל מראשל"צ - בחירת מסך LCD

  • פותח הנושא פותח הנושא carpeDM
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

לגבי המחיר הזול,זה לא אומר שמשהו מסריח,אלא צריך לבדוק,איזה אחריות אתה מקבל.
בדגמים רבים,אחריות של יבואן מקביל,זולה יותר מאחריות של יבואן רשמי.

זה יכול להגיע גם לאלפי שקלים.
 
גם אני חשבתי על אותו דבר אבל כששאלתי אותו האם הוא יכול לספק לי את אותם מוצרים באחריות של יבואן גדול ורשמי (ספציפית אותו יבואן שהציאו לי בחנויות אחרות) הוא אמר שהוא יכול ושזה יעלה לי תוספת של 300 ש"ח.
כלומר עדיין יש הפרש משמעותי של 1200 ש"ח שלא תלויי באחריות היבואן שאני לא יכול להסביר.
 

באיזה חנות מדובר?
 
זאת חנות די אמינה,אבל בכל הנוגע לתצוגת מסכים איכותית,הייתי הולך לחנויות אחרות.
 

שאלה לגבי הדגם של טושיבה:
הבנתי שישנם שני דגמים אחר ארופאי ואחד מזרחי.
מישהו יודע את ההבדלים בין הדגמים למעט זה שבמזרחי יש יציאות scart ושעושה רושם שקצת קשה יותר למצוא אותו?

על פניו עושה רושם שהדגם המזרחי עולה על שכנו הארופאי, השאלה היא האם יש משהו נוסף שאני לא יודע למעט הבדלי היציאות.
 
יש לדגם האירופאי: PG, מעבדי תמונה משודרגים, מלבד חיבור הסקארט כמובן.
 
יש אתר שמציג את ההבדלים הטכניים בין הדגם הארופאי למזרחי ?

גוואלד...
עכשיו הכנסת אותי לדילמה קשה,
כבר הייתי משכונע שאני יודע סוף סוף מה אני רוצה (עד כה זה היה הדגם המזרחי)
ועכשיו הכנסת עוד נתון למשוואה..
נו טוב אני מניח שידע עדיף על בורות :)
 

אגב חשבתי שהדגם הארופאי זה דגם ה E והמזרחי זה ה PG קצת בלבלתי את הכל.
לפי המידע החדש שווה להתאמץ ולהשיג את דגם ה PG (הפחות נפוץ) כל היתרונות בידיו גם יותר יציאות וגם מעבדי תמונה משודרגים.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור