מבואס

  • פותח הנושא פותח הנושא BLU
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

BLU

חבר אתר
הודעות
37
מעורבות
0
נקודות
0
השתגעתי כי אני לא יודע מה באמת לקחת.
התלבטתי קשות על שני הדגמים מסך פליפס דגם 42PFL7403D ומסך סוני דגם KDLV4000E שניהם טובים נסיתי לראות מה באמת הם טובים מאחרים וזה קשה לי כי ראיתי שבמסך טושיבה סידרה X וגם FX מאוד טובים .
הרוב אומר שפליפס הם הכי טובים והם מייצרים בעצמם מסכים הכי טובים אני שואל האם המחיר שמציעים לשני הדגמים מצדיקים את התמורה והאיכות שלהם ?
איזה מסך לדעתך מוביל מהשניהם?
 

אני מציע שתפסיק להתעסק עם איפה מייצרים ומי מייצר בעצמו ובלה בלה בלה, זה בכלל לא רלוונטי לצרכים שלך.
תחזור להתחלה, תגדיר לעצמך מה חשוב לך במסך ולאיזה שימושים ומשם תמשיך.
כל הדגמים טובים, אם ראית אחד שמצא חן בעינך יותר, תלך עליו וזהו.
בקצב הזה לא תצא מהלופ.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור