DavidGil
היקר
ניכר מדבריך שאוסף מכובד ככל שלא יהיה בדומה לאוסף של עמיר, וחדר איכותי כשלו, הם תנאי חשוב על מנת להגיע לסאונד ראוי, ובעיקר מרגש.
עם יד על הלב, האם מנסיונך האישי אתה באמת חושב שהיבטים אלה ובוא אני אקל אליך, חדר מטופל הוא תנאי וארובה לקבלת תוצאה סונית כל שהיא?
לעניות דעתי זה בדיוק כמו שאשלח היום טופס לוטו אקסטרה להגרלה הערב כולל המספר הנוסף, על מנת להגדיל את הסיכוי שלי לזכות בפרס הראשון.
שוב לכל אחד הרפרנס שלו לאיכות וזה בסדר. אם יש כאלה שרוכשים היי אנד במייטבו ולבסוף מעדיפים אותו בתצורת סראונד 5.1 או בתוספת של rc, אז זה גם לגיטימי מבחינתי. תאמין לי או לא, זה הדבר האחרון שמפריע לי.
מה שמפריע לי שיש אנשים שלא זו בלבד מרשים לעצמם להשתלח במי שדעתו שונה מדעתם ( משום שמדובר בעיקר בגישה אחרת ) אלה גם בעיקר לאור העובדה שהם לוקים בתסמונת קשה של העדר מודעות לתוצאה הסונית שמתקבלת אצלם במרחב האזנה.
אני רחוק מלכתוב את תגובתיי מתוך רצון לייצר פרובוקציה כלשהיא, או לחילופין מתוך חטא ההיבריס, אלה כעובדה.
כבר שמעתי לא פעם מערכות "על" שנשמעו על הפנים, ושמעתי אנשים שפירגנו להם עד השמיים, ושניה אחרי שיצאו מהביקור השמיעו את חוות דעתם האמיתית, והכל דבש.
שוב שכל אחד יבחר לעצמו את הספרה הסונית שמתאימה לו, רק שידע במנימום במה מדובר!