מאסטרו אודיו החדשה


זה ממש לא נכון, כי לדעתי יש לעמיר את אחת המערכות הטובות ביותר ששמעתי. כנל חדר וקל וחומר שכנל ספריית תקליטים ודיסקים ש99.9 אחוז מכולנו יכולים רק לפנטז עליה.
מה יוצא לך מכל המריבות האלה?
ושמעת את כולן? קל וחומר על ספריות מוסיקה של אחרים?
 

DavidGil

היקר


ניכר מדבריך שאוסף מכובד ככל שלא יהיה בדומה לאוסף של עמיר, וחדר איכותי כשלו, הם תנאי חשוב על מנת להגיע לסאונד ראוי, ובעיקר מרגש.

עם יד על הלב, האם מנסיונך האישי אתה באמת חושב שהיבטים אלה ובוא אני אקל אליך, חדר מטופל הוא תנאי וארובה לקבלת תוצאה סונית כל שהיא?

לעניות דעתי זה בדיוק כמו שאשלח היום טופס לוטו אקסטרה להגרלה הערב כולל המספר הנוסף, על מנת להגדיל את הסיכוי שלי לזכות בפרס הראשון.

שוב לכל אחד הרפרנס שלו לאיכות וזה בסדר. אם יש כאלה שרוכשים היי אנד במייטבו ולבסוף מעדיפים אותו בתצורת סראונד 5.1 או בתוספת של rc, אז זה גם לגיטימי מבחינתי. תאמין לי או לא, זה הדבר האחרון שמפריע לי.

מה שמפריע לי שיש אנשים שלא זו בלבד מרשים לעצמם להשתלח במי שדעתו שונה מדעתם ( משום שמדובר בעיקר בגישה אחרת ) אלה גם בעיקר לאור העובדה שהם לוקים בתסמונת קשה של העדר מודעות לתוצאה הסונית שמתקבלת אצלם במרחב האזנה.

אני רחוק מלכתוב את תגובתיי מתוך רצון לייצר פרובוקציה כלשהיא, או לחילופין מתוך חטא ההיבריס, אלה כעובדה.

כבר שמעתי לא פעם מערכות "על" שנשמעו על הפנים, ושמעתי אנשים שפירגנו להם עד השמיים, ושניה אחרי שיצאו מהביקור השמיעו את חוות דעתם האמיתית, והכל דבש.

שוב שכל אחד יבחר לעצמו את הספרה הסונית שמתאימה לו, רק שידע במנימום במה מדובר!
אני אגיד לך את האמת. לדעתי ולנסיוני, זה לא מתמטיקה ורב הנסתר על הגלוי. מנסים למדוד ולהרכיב את הקומפוננטים בצורה מושכלת אבל זה לא ערובה מוחלטת לתוצאה ועוד לא התחלנו לדבר על ההבדלים הפיזיולוגיים שיש בין אנשים שונים שמשפיעים מאוד על הקלט הסוני.
דבר אחד אני בטוח, אודיופיליה זה לא תגרות וקללות בכיכר השוק.
יום טוב.
 
  • Like
Reactions: omi
עופר ,
ברכות ואיחולי הצלחה, על המקום החדש .
אגב,
ה-707 יהיה בתצוגה?
 

אולי תרד כבר מהשטות שהכרחי לטפל בחדר כדי לקבל תוצאה טובה???

אף אחד לא טוען את זה!
(סימן קריאה בשבילך)

מאד מעניין עמיר מה שאתה טוען בהודעתך האחרונה מס'76. הרי עד לפני שניה הבנתי ולא רק ממך שעל מנת למקסם את הפוטנציאל של המערכת יש להעזר במדע מדוייק שבודק את מרחב האזנה, ובעיקר שאין בילתו....
סוף כל סוף ( ולא רק בהודעתך האחרונה) יצא המרצע מהשק,
ועל זה נאמר רוב מהומה על לא מאומה!
 
נערך לאחרונה ב:
שלום חברים,

עם כל הכבוד - ואני כביכול אמור לייצג את הצד האקוסטי - זה לא המקום להתכתש בו - בפוסט של פתיחת עסק.

עמיר, יש הרבה אמת בדבריך - תוכל בבקשה לפתוח פוסט על אקוסטיקה ואשמח להשתתף בו גם.

תודה
 
:)עופר ,
ברכות ואיחולי הצלחה, על המקום החדש .
אגב,
ה-707 יהיה בתצוגה?
תודה לך.

באמצע פברואר יגיע לתצוגה טיטאן 808 בגימור שחור פסנתר, קונטרה לקוביות הלבנות של אודיונק.
תהיה ללקוחות הזדמנות לחוות שתי קונספציות שונות לגמרי של רמקולים ברמה הגבוהה ביותר.

בינתיים כדי להבין מה זה 707 נצטרך לבצע ממוצע חשבוני בין 606 ל 808 :)
או לבקש יפה מ-מ.פ. לארח לקוח להאזנה.

יש לך הגברה של ניים, נכון?
 

בנימה אופטימית זו

בפעם המי יודע כמה, התכתשויות באודיו מיותרות, כל שכן הן רחוקות מלהיות הכוס תה שלי. למרות זאת, לא רק לצערי הן בלתי נמנעות.

לסיכום
תעשה לעצמך טובה עמיר ועל תתנצל כל הזמן. כל שכן מיותר להציג שוב ושוב את אותן המנטרות שלך. במידה שאינך יכול להתאפק ובחרת להציג את אותה הגברת בשינוי אדרת, לכל הפחות תעשה זאת בעיקביות ועד הסוף.

מחד גיסא אתה מסכים לגבי הטיעון בדבר המקסום והמדע, מאידך גיסא, אתה טוען שלא חייבים להעזר בו על מנת להגיע לתוצאה טובה. רק טובה, לא מעולה?

תקן אותי אם אני טועה, איך נדע שלחדר אין בעיות שמצריכות טיפול. גם לשיטתך, סביר להניח שלא נדע עד שלא נבצע מדידה.

אז באמת אחלה מעגל קסמים, ובכל זאת קיימים גם לדידך חדרים שלא צריך למדוד אותם, וזאת בהתאם לתוצאה, ולבסוף אתה מסכים שיש חיה כזו שהאוזן יכולה לאשש אותה.

למרות זאת כפי שציינת, מסתמא שאני לא מבין דבר וחצי דבר ממה שאתה כותב, אז בשלב זה וגם לאור בקשתו של דן סיימתי. בכל זאת מדובר בשרשור חגיגי שאמור היה להיות רחוק מאור הזרקורים הקונבנציונלי!!!
 
נערך לאחרונה ב:
מזל טוב עופר, בהנאה ובהצלחה!
 
בעז, תן פה איזה שיעור יוגה להרגיע את העניינים
 

תודה לך.

באמצע פברואר יגיע לתצוגה טיטאן 808 בגימור שחור פסנתר, קונטרה לקוביות הלבנות של אודיונק.
תהיה ללקוחות הזדמנות לחוות שתי קונספציות שונות לגמרי של רמקולים ברמה הגבוהה ביותר.

בינתיים כדי להבין מה זה 707 נצטרך לבצע ממוצע חשבוני בין 606 ל 808 :)
או לבקש יפה מ-מ.פ. לארח לקוח להאזנה.

יש לך הגברה של ניים, נכון?
אחלה זיכרון, לא פשוט בגילנו המתקדם...
ניימיסט לכל החיים;)
 
אחלה זיכרון, לא פשוט בגילנו המתקדם...
ניימיסט לכל החיים;)

אם כך ידידי, אתה חייב להטריח עצמך אלי לשמוע קודוס.
וכדאי שתביא איתך את כל המערכת...
 

אני רוצה לבוא בשבוע הבא. אבל תגיד לי משהו - איך אתה לא מעלה תמונות????
 
שיהיה בהצלחה ! יכול לבוא היום ? אני בחופש ומזיין לכולם השכל !
 

יש חדרים מצויינים ללא טיפול אקוסטי
עניין של מזל…
כנראה החדר המדובר הוא כזה
 
אם כך ידידי, אתה חייב להטריח עצמך אלי לשמוע קודוס.
וכדאי שתביא איתך את כל המערכת...
נראה לך, לפרק מהפריים: מונובלוקים, קדמים ,מקורות, ספקי כח שלהם?!
אני לא בנוי לזה...
אצטרך להקשיב לציוד דומה אצלך.
יש סיבה ספציפית שאתה לא מדגים עם ה707?
 
יש סיבה ספציפית שאתה לא מדגים עם ה707?

לא, הליין גדל בקצב טבעי

C20
S20A
Titan 606
Titan 808 בפברואר
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור