טכנית זה היה נחמד, תודה
פילוסופית זה מביך..לחזור ולצטט שוב ושוב את המשפט השחוק של ניטשה באופן מניפולטיבי.
הרציונאל מאחורי תכנון הרמקולים שלהם (שגם לזה קצת מביך לקרוא פילוסופיה, אבל בסדר, הם לא היחידים שעושים את זה) הוא סטנדרטי וחוץ מלרדת על תפיסות תכנוניות אחרות ועל דרייברים מסוג אחר, היה נחמד אם היו מחדשים קצת יותר.
אבל אני כן מעריך את החתירה הזו שלהם מבחינה טכנית לצליל מאוזן והם גם מצליחים בזה די טוב.
רק שהם מתנסחים כאילו מצאו את הגביע הקדוש ואת האיזון המושלם לבניית רמקולים ולדעתי הם רחוקים מזה מאוד מאוד..
יש להם יתרונות בולטים וגם חסרונות בולטים.
בצד היתרון, רמקולים מאוזנים מצד אחד, רמת בנייה גבוהה, עיצוב מאוד שלם מבחינה קונספטואלית אבל לא פורץ דרך.
מצד שני, יחסית רמקולים מאוד לא מערבים, מתקשים מאוד לרגש ומייבשים מאוד את המוסיקה לטעמי.
אם אני חייב לחיות עם מג'יקו ב 200,000 אלף שח (ואסור לי למכור אותו..)או לקבל 50,000 שח ולקנות איזה רמקול אחר שבא לי, אני בלי למצמץ הולך על האפשרות השניה וזה אומנם אומר משהו על הטעם שלי, אבל גם על ה vfm שלהם.
כמה שקשה לסחוט מהם מעורבות ורגש של המאזין ככה גם קשה למצוא מגבר שיפיק מהם את המקסימום מהבחינה הזו (ועד היום לא שמעתי מגבר שהוא לא מאוד יקר שמצליח לעשות את זה וגם הרבה מהיקרים נכשלו לדעתי בוודאי ביחס לעלות של הרמקולים+המגבר יחד) וזה אומנם חיסרון נוסף, אבל פחות מטריד, כי יש זה כיף לחפש למצוא את השידוך המתאים.
וגם,
בניגוד למה שהם חושבים, באופן יחסי לרמקולים ברמת מחירם, הם ממש לא מצטיינים בשחזור של המעורבות הגבוהה של המאזין, של הישירות של המוסיקה בהופעה חיה ובעיקר ביחס להופעות אינטימיות יותר ועם כלי מיתר וכלי נשיפה לא מוגברים.
(אומנם לא חיייתי איתם ואני גם לא רוצה, אבל שמעתי אותם משולבים במעל 20 סט-אפים שונים להערכתי ובדגמים שונים שלהם, בעיקר הגבוהים יותר)
למרות שאלו רמקולים מתסכלים והתאכזבתי מהם בד"כ, עדיין אני חושב שזו חברה מצויינת ומרשימה ולמרותה המיתוג הגבוה וההערכה אליהם כבר עכשיו וגם הפאסון והעיצוב, להערכתי טכנולוגית וסונית הם רק בתחילת הדרך מבחינת ההישגים שלהם ויש לי תחושה שעוד כמה שנים הרמקולים שלהם יהיו הרבה יותר טובים.
אבל אולי סתם נמאס לי להתאכזב וזה wishful thinking