מאמר מנכ"ל אפל טוען ש-OLED *** של מסך

  • פותח הנושא פותח הנושא HDMI
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

HDMI

אוהב את התחום
הודעות
82
מעורבות
0
נקודות
0
http://news.cnet.com/8301-13579_3-57568905-37/oled-displays-theyre-awful-says-apples-ceo/

טוען שהצבעים מדויקים יותר במסכי אפל
 

:)
בולשיט,
ניתן לכייל כל מסך, מה שחשוב זה מה מרחב הצבעים שהמסך מציג
 
בטלפון חשוב שגם המסך יהיה ברור באור יום :)
 
מה שחשוב לאחד לא חשוב לאחר. מסכים לגמרי עם מנכ"ל אפל. הצבעים במסכי amoled של סמסונג לא מדוייקים/מציאותיים. תמיד יש בהם הילה ירוקה על המסך. הבנתי שגם כיול של ה"דפקט" פוגע בבהירות של המסך. מעומת זאת, מסך IPS/lcd3 מצטיין גם בצבעים, גם בזויות צפיה וגם הכי מוצלח באור יום, כמו שיש באייפון, lg g2, htc one.
 

אני התכוונתי למסכי מחשב / טלוויזיה

אגב, אפל קונה מסכים מסמסונג :)
 
יש יתרון עצום ל- OLED בדמות ניגודיות פנטסטית, האותיות נראות שחורות מאי פעם על רקע לבן וזה בהחלט עוזר בקריאה - במיוחד על גבי מסכי סמארטפון.
 
וחסרון בצבעים מדוייקים, צפיה באור יום וזויות צפיה. יתרונות וחסרונות בכל דבר. IPS/lcd3 מנצח לדעתי. תשים אייפון 5, גלקסי 4 ו htc one ביחד. התמונות בסמסונג נראות לפעמים כאילו נלקחו מסרט של וולט דיסני. קריאה דווקא נראת יותר טוב ב IPS, הנה השוואה: http://youtu.be/CmnGoHHfX4E?t=5m4s לדעתי oled כרגע יותר מוצלח בטלויזיות.
 

לגבי קריאה, זה תלוי במבנה הפיקסלים של מסך ה-OLED הספציפי. אם זה RGB, אז אין בעיה.
בכל מקרה, מהשווה בשטח ולא מסרט, הניגודיות של OLED בהחלט עוזרת לקריאה.
 
סרטון על הנושא
[video=youtube;DChnGXLErrI]http://www.youtube.com/watch?v=DChnGXLErrI[/video]
 
אני חושב שמנכ"ל אפל הוא *** של מנכ"ל , אז?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור