רמקולים לרוץ לחטוף

  • פותח הנושא פותח הנושא שניצל
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,753
מעורבות
1,975
נקודות
113
בדרך כלל לא כותב דברים כאלו , אבל ה jbl. הזה חריג!!!!!!!!!
 

תמונות מצורפות

  • B4EF601D-CAF5-4C50-A3BB-8B783A8CF217.jpeg
    B4EF601D-CAF5-4C50-A3BB-8B783A8CF217.jpeg
    KB 123.8 · צפיות: 344
הגיע לדני בכור מסרגי
 
אלדר,
תספר על רמקולי ה-JBL האלה (שמאוד מוצאים חן בעינך),
איזה דגם הם?
מה מייחד ומאפיין אותם?
 
וואי איזה יפים הם
 

מה מייחד ומאפיין אותם?
זה רמקול עם SPL גבוה, בדומה ל-אלטק... כשמחברים רמקול זה עם RC ובמיוחד שזה מופעל בקונפיגורציית BI-AMP, אין כמעט הבדלים בין מערכות שונות ויקרות. ההבדלים מצטצמים, רק אניני טעם משובח ידעו להבדיל.:D
 
JBL עתיק מסדרות גבוהות תמיד נשמע פצצה
 
עולה 45 לדברי סרגי , אולי פחות , שמעתי אותו בזמן שבנה לי האלטק
נשמע מטורף
 

JBL עתיק מסדרות גבוהות תמיד נשמע פצצה

תמיד תהיה לי פינה חמה אי שם
למפלצות של JBL.

קסם שקשה להסביר במילים.

אבל לא כל מוסיקה/זאנר הם יודעים לעשות ברור, טוב ונכון אוטנטית.
 
אין רמקול מושלם - אנשים פוגשים רמקול כזה או אחר ופתאום נכנסים ל-MOOD שאם הוא לא מושלם אז הוא לא טוב.
כאילו בבית יש להם רמקול מושלם.
שוכחים שכל מוצר זה פשרות מכל מיני כיוונים.
אז גם JBL לא מושלם ולא הכל וורדים.
אבל כמות מוזיקה לכסף שהם נותנים זה משהו לא נורמאלי.

ואני אישי שחררתי את L300 והשארתי לא סקאלות - כי זו הפשרה שהתאימה לי יותר. בעיקר מבחינת התוצאה בסאונד.
כי מבחינת הגודל + מחיר + דרישות הגברה + התאמה בחדר -אלו לא היו פאקטורים בהחלטה שלי.
 
אין רמקול מושלם - אנשים פוגשים רמקול כזה או אחר ופתאום נכנסים ל-MOOD שאם הוא לא מושלם אז הוא לא טוב.
כאילו בבית יש להם רמקול מושלם.
שוכחים שכל מוצר זה פשרות מכל מיני כיוונים.
אז גם JBL לא מושלם ולא הכל וורדים.
אבל כמות מוזיקה לכסף שהם נותנים זה משהו לא נורמאלי.

ואני אישי שחררתי את L300 והשארתי לא סקאלות - כי זו הפשרה שהתאימה לי יותר. בעיקר מבחינת התוצאה בסאונד.
כי מבחינת הגודל + מחיר + דרישות הגברה + התאמה בחדר -אלו לא היו פאקטורים בהחלטה שלי.

לא ככ מסכים
רמקול שלא מסוגל לנגן הכל
מבחינתי לא עובר (עבורי)
אבל זה אני.
 

לא דיברתי עליך אישית אלא יותר על תופעה שאני עד לה מהצד.
ולגבי מה שאמרת - יש הבדל בין "מסוגל לנגן הכל" לבין "מנגן הכל באותה רמה" שלא נומר "מנגן הכל מושלם".
לכולם יש יתרנות וחסרונות בתחומים כאלו ואחרים.
גם לרמקולים של חצי מיליון ש"ח.
 
גנאדי

פגשתי גם רמקולים שיודעים לנגן ולרגש כמעט גורף בכל הזאנרים שבדקתי אותם.
והם לא עולים חצי מיליון
אולי עשירית.

*אגב*
אני גם לא דברתי על שלי
אני לא אוהב לשים את 'שלי" או הציוד שברשותי על כף המאזניים,
ההשקעה וההקרבה הן הכלכלית והן האישית שנעשתה אצלי לא מתאימה ולא רלוונטית לסוג הציוד והמחירים שאנחנו דנים בהם.
מקרה קיצון שאינו קשור לכלל.

לגבי ה 300 בנימה האישית
כבר רשמתי
'אך אהבתי אותם"
ועדיין אוהב
אבל כאשר אני נכנס לעמק הקורה
הם לא מתאימים בשום קטגוריה שאני מכיר יודע והורגלתי.
 

לצערינו אין מושלם בתחום הזה, הם טובים ומרגשים לז'אנר מסויים שזה בלוז/גאז וגם אז רק על ציוד מנורות מעוטי וואטים, תנסה לשמוע איתם מייקל גקסון אתה מעיף אותם מהחלון, בעצם מהחלון הם לא ייצאו, מכל המדרגות כן..
 
רמקול כזה עם מעט וואטים לא יעבוד טוב.
גם רוק הם ינגנו פצצה.
גם קלאסי.
בלוז/גאז כבר אמרת.
אז מה חסר?
אתה אומר מייקל ג'קסון יהיה בהם גרוע?
אישיתי לא ניסיתי - אבל לא רואה סיבה למה שזה יקרה....
 
איתי אני מבין מה אתה אומר.
ואנחנו די מסכימים.
עדיין אני חושב שרמקול של 50,000 ש"ח ינגן הכל מושלם מרחיקת לכת.
לא נתקלתי בדברים כאלו.
אבל גם לא מכיר את הכל. רחוק מזה.
מה שאני כן יודע כל פעם ששמעתי רמקול ווינטאג' איכותי כמות מוזיקה לכסף שהוא עשה הייתה בשמיים. מבחינתי
 

גנאדי

אני רואה ב "ווינאג'" קטגוריה בפני עצמה (והיא ממש כך)
מאוד מעריך ווינטאג איכותי ו "הייאנד של פעם"
מי כמוני יודע כמה ציוד עבר אצלי בין הידיים
רק אתמול מניתי חלק זעיר מהמיטב שעבר אצלי.
עם הערכה רבה והאהבה גדולה.

הורגלתי
לשקט/ניקיון/צלילות/טבעיות אוטנטית/דיוק/תחום תחתון איכותי/ פוקוס ושאר פרמטרים שהם א.ב אצלי
שפשוט או שלא קיימים בווינטאג או שברמה נמוכה ממה ש אני שואף ורגיל.

אבל אני רואה בי אדם חריג.
לכן להכנס לדיון שכזה מראש
אני מנסה להסכים ולכבד ואולי אם אפשר לחדד.
 
זה נשמע שאנחנו מתווכחים - אבל בעצם אנחנו מדברים על אותו דבר.
כל מה שרשמת - נכון.

ולא סוטר מה שאני רשמתי.

הפער עדיין שאני לא רואה רמקול מודרני חדש של 50,000 ש"ח יעשה הכל מושלם כמו שרשמת.
אם מעלים תקציבים אין ספק שעולים גם ברמת הסאונד.
 
טועה קשות ,בוא אראה לך אצלי,ויש לי למה להשוות שהוא קצת יותר יקר ממה שאתה מכיר
 

תמונות מצורפות

  • image.jpg
    image.jpg
    KB 151.9 · צפיות: 732
You talkin to me.jpg


עדיין לא אמרת איזה רמקול.
בין השורות אני מבין שזה אלטק שנבנה מחדש?
זה רמקול מודרני זה?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור