לקראת קנייה - איזה מהיבואנים מחזיקים מעבדה משלהם?

  • פותח הנושא פותח הנושא liron-j
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

liron-j

אוהב את התחום
הודעות
109
מעורבות
3
נקודות
18
שלום לכולם
אני מתכנן בקרוב קנייה של טלוויזיה חדשה - רציתי לדעת מי מהיבואנים בארץ נותנים שירות עם מעבדה שלהם ולא מעבדה חיצונית?
תודה
 

עצם העובדה שיבואן מחזיק מעבדה משלו אינה מספרת דבר על רמת/איכות התקון והשירות בכלל.
 
SONY
ישפאר מחזיקה מעבדה שלהם בהרצליה
עם מומחים של החברה
משה אשכנזי מנהל מעבדה
ועידכונים שוטפים מחברת האם סוני .
ביקרתי כמה פעמים במעבדה זו .
עוד שהיתה במיגדל שלום .
אפשר לסמוך על השירות של ישפאר
מתוך נסיון
שנה טובה

סוני איאס.
חברת ישפאר, כבר אינה מתפעלת יותר את מעבדות השרות בהרצליה, וזאת כבר למעלה משנה. אומנם היא נותנת האחריות על מוצריה, אך מעבדה פרטית היא נותנת השרות למוצרי סוני.
 
אכן. סוני וסמסונג עובדות עם אותה מעבדה.
 

יבואן L.G(ח"י) מחזיקה מעבדה משלה
 
השירות של כולם טוב. מי רוצה לתת שירות רע. במיוחד בעידן הרשתות.
יש אחריות מסודרת, כולם דוברי עברית, יש תנאי רכישה. הם מחוייבים למכור לך מסך תקין, מחוייבים לאחריות כפי שסוכם מראש וזהו.

מה שחשוב הוא לרכוש מסך איכותי, מהחברות הידועות (לא סנסוי) והשירות, כאן בארץ, זו הבעיה האחרונה שלך.
 

אני רוצה להגיד משהו קודם כל צריך מזל עם המסך או מוצר אחר , גב מהחנות שקניתה ממנה למיקרה
הצורך ,אני ראיתי מיקרים של אנשים שממש ראו סרטים שמסך שעלה 25.000 שקל פתאום התחיל לעשות
בעיות של בהירות ועוד הרבה וגם הכניסה הזאת HDMI שנדפקת פתאום ויש עוד הרבה דברים
בכל דבר צריך רק מזל
 
מה שחשוב הוא לרכוש מסך איכותי, מהחברות הידועות (לא סנסוי) והשירות, כאן בארץ, זו הבעיה האחרונה שלך.

לדעתי. מומלץ לרכוש מסך מחנות מתמחה איכותית... ויש לכך יתרונות רבים.
בנוסף.... שהמסך יהיה מיבוא רשמי. של אחד מהמותגים המובילים, סוני. פנאסוניק. סמסונג. Lg.
 

נערך לאחרונה ב:
שדיברתי עם טכנאי אלק להסב לי את הציוד של ואק מ 110 ל 220 וולט
ע״י גימפור. הוא התפאר שהוא טכנאי מורשה של היבואן ל וואק .
כמה ואקים ראית ? כמה ואקים יובאו ע״י היבואן ?יש לך תכניות לציוד?
מאחר ויש לי קשר ישיר עם הבעלים ומנהל השרות באמריקה ששולח לי תכניות מעודכנות
הבנתי ששרות היבואן כמעט אינו יודע על מה הוא מדבר.
חוץ מאשר תביא את הציוד תשאיר כאן ואני אלמד את הנושא.
הזמנתי את יאיר פורמן ותוך שעה נפתחו , שונו הגאמפרים , נסגרו, מחיר לכל נפש
ובא לציון גואל וגאלמידי ל ראשל .
והעיקר בלי סבלות של 50קג למכשיר.
היום כל היבואנים מקבלים שרות ע״ קבלני חוץ.
 
גם בעולם הרכב סביב מוסכים מרכזיים יש המון קבלני חוץ לטיפול ותיקון
בבעיות ש מוסך מרכזי אינו מעוניין לטפל.
 

בעבר היה לאמפא ששיך היה לאמקור מעבדת תיקונים וידיאו jvc 7200 ,כל הזקנים מקריים ,נתתי לתיקון לטכנאי שלהם שעבר השתלמות ביפן ,החליף כמות נדיבה של חלקים שהוחזרו אלי ,התיקון קרס אחרי מספר ימים.
 
אני רוצה להגיד משהו קודם כל צריך מזל עם המסך או מוצר אחר , גב מהחנות שקניתה ממנה למיקרה
הצורך ,אני ראיתי מיקרים של אנשים שממש ראו סרטים שמסך שעלה 25.000 שקל פתאום התחיל לעשות
בעיות של בהירות ועוד הרבה וגם הכניסה הזאת HDMI שנדפקת פתאום ויש עוד הרבה דברים
בכל דבר צריך רק מזל

מניסיון רע, כבר שנתיים אני מתחבר ל-HDMI דרך זנב קצר של 15 ס"מ אני יודע שיש קצת ניחות אבל שומר על המחבר של הטלוויזיה.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור