לפני קניה עד יום א'- ב'

  • פותח הנושא פותח הנושא ilan
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ilan

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
0
אני לפני רכישה של מסך סוני דגם KLVS40A10 מה אתם אומרים על המסך הזה.
מסך בן שנתיים בצבע כסוף עם זה עוזה.
תודה.
 

כן בשנתיים

יד שניה
 
אני לא הייתי רוכש מסך ישן כל כך. ראית אותו?
 

מה ישן בן שנתיים?
אם זה ישן נקרא בזמננו, אז חבל לקנות חדש להשאר אם מה שיש
 
לא מומלץ לקנות טלויזיה יד שנייה.
זה בגלל המחיר? אם כן אז יש היום LCD זולים וטובים שיתאימו לך.
 
אני לא יודע כמה זול אתה משיג את המסך הנ"ל, אך כך בחשבון שתחום ה LCD הוא תחום שמתפתך מאוד בשנים האחרונות וכך שמסכים חדשים של אותה חברה יהיו טובים יותר - אך זה כלל לא אומר שבמחיר טוב העיסקה שלך היא לא משתלמת.
 

המסך הזה עולה משהו כמו 10000 שח.אבל הוא לא שווה את המחיר.דגם ישן עם נתונים רגילים.תגיד איזה מחיר קיבלת נגיד לך אם שווה
 
המסך הזה עולה משהו כמו 10000 שח.אבל הוא לא שווה את המחיר.דגם ישן עם נתונים רגילים.תגיד איזה מחיר קיבלת נגיד לך אם שווה

בסביבות 6000 שקל .
אתם מכרים את המסך הזה?
 
לא שווה.אם תשיג אותו ב4000 תקח.אילן יש לך תקציב לא רע לקנות מסך חדש טוב.ואל תשכח את ההנאה להוציא את המסך מהקרטון........
 

לא שווה.אם תשיג אותו ב4000 תקח.אילן יש לך תקציב לא רע לקנות מסך חדש טוב.ואל תשכח את ההנאה להוציא את המסך מהקרטון........

המכשיר יש לו עדיין אחריות לעוד למעלה משנתיים בזמנו הוא נקנה עם 5 שנים אחריות של ישפאר
אני לא רואה היום שישפאר נותן אחריות לאחד ממוצריו לתקופה של 5 שנים, כנראה שהמכשיר אמין .
רואים בו מצויין והא נראה ממש על הכפאק,אולי אני יוריד לו 1000 שקל וגם ב500 אני אולי ירכוש.
איפה ראית אותו ב 10000 שקל? חפשתי בכול מקום והדגם הזה לא בנמצא .
 
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור