לפני קניה אך למקם את הטלויזיה

  • פותח הנושא פותח הנושא or1
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

or1

חבר אתר
הודעות
22
מעורבות
0
נקודות
0
שלום אני כרגע לפני קניה של מסך 40" או 42" (יש התלבטות בין כמה דגמים ותשובה סופית
בעוד כמה ימים)

חשבתי אך למקם אותה בחדר יש לי אפשרות לתלות על הקיר ובאפשרות הזאת באות השאלות:

האם בכל הדגמים אני צריך לקנות מתקן תליה לקיר?
אך אני מסתיר את החוטים בלי שיראו אותם בכלל?
איזה גובה למקם את הטלויזיה על הקיר?

עוד אפשרות שחשבתי עליה זה לקנות מזנון מיוחד עם מתקן לטלויזיה ופה עולות לי השאלות

האם מזנון יתאים לגודל טלויזיה של 42"?
כמה מזנון כזה צריך לעלות ראיתי בחלק מהאתרים ב- 2500 האם יש בפחות?

אור.
 

כל המסכים מחייבים מתקן תלייה על קיר.
את החוטים מסתירים בשתי דרכים: 1) מכניסים את כולם לצינור חיצוני אחד 2) חוצבים תעלה בקיר, מעבירים את הכבלים בצינור ומכסים.

בעיקרון, גובה המסך צריך להיות נוח עבורך, מקובל שגובה העיניים צריך להיות בגובה שליש תחתון של המסך.

מזנון טלוויזיה סטנדרטי אמור להתאים למסך LCD או פלזמה בגודל 42", חשוב כמובן למדוד רוחב ולוודא משקל.
ישנם אינספור דגמי מזנונים (זה כבר בתחום עולם הרהיטים) מסכומים זולים יחסית באיקאה ועד לדגמים יוקרתיים.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור