לעבור מ- LED 46B6000 ל- KRP500M ???

  • פותח הנושא פותח הנושא ofir30
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ofir30

חבר אתר
הודעות
16
מעורבות
0
נקודות
0
יש לי אפשרות להחליף את ה-LED שברשותי לפיוניר KRP500M. התוספת במחיר לא משמעותית.
השאלה היא האם כדאי או לא ?
למען האמת אני מרוצה מה-LED ,אבל 3 פרמטרים גורמים לי קצת להתפתל -
1. להשתדרג בגודל ( 4 מטר מרחק צפייה)
2. נושא זליגת האור ב-LED שאומנם הוא די זניח ,אבל עדיין מציק קצת בעיקר בסצינות חשוכות .
3. איכות שידורי ה-SD בפיוניר - לדעתי ,בתחום הזה הסמסונג מובילה.

בקיצור, מישהו יכול לגאול אותי מיסוריי.......
 

אתה מתלבט כי ראית את הפיוניר במציאות?
 
זהו שלא ראיתי, רק שמעתי אינספור תשבוחות ומחמאות...
אני שוקל להחליף בגלל שנראה לי ש-50" יהלום יותר את הסלון שלי (4 מטר מרחק צפייה), והדבר השני שטיפה מציק לי הוא זליגת האור בלד שאומנם היא זניחה ולא מורגשת ברב המקרים, אבל בחדר מוחשך לגמרי ובסצנות חשוכות ניתן לראות את הזליגה הזאת. שוב ,זה לא קריטי אבל מציק קלות....
מה שחשוב לי לדעת זה איכות שידורי ה-SD ב- KRP , והאם העדר מנגנון 100HZ משפיע לרעה על איכות התמונה.
 
אכן, גודל 50" מתאים ל- 4 מטרים.
אני חושב שהתלבטות שלך בפורום היא תאורטית בלבד, הכי חשוב לראות את המסך במציאות, לראות, מעבר למילים, האם אתה מתלהב מאיכות התמונה בעצמך.
 

אני לא הייתי מתלבט לרגע. הפיוניר היא אחרונת המוהיקנים :cool:.
 
3. איכות שידורי ה-SD בפיוניר - לדעתי ,בתחום הזה הסמסונג מובילה.

בקיצור, מישהו יכול לגאול אותי מיסוריי.......


איכות השידור של SD בפיוניר טובה מאוד. לפני שקבעת שסמסונג
מובילה ראיתי את הסידרה החדשה של פנסוניק? בכל אופן לא ראיתי עד היום תמונה
טובה יותר - למרות שלי יש פיוניר.
 
אכן, גודל 50" מתאים ל- 4 מטרים.
אני חושב שהתלבטות שלך בפורום היא תאורטית בלבד, הכי חשוב לראות את המסך במציאות, לראות, מעבר למילים, האם אתה מתלהב מאיכות התמונה בעצמך.

סבבה.
רק למישהו יש מושג איפה ניתן לראות את המסך הזה בפעולה ??
נראה לי שבחנויות "הסטנדרטיות" כבר לא מציגים מסכים של פיוניר....
 

מה הכוונה בחנויות "הסטנדרטיות" לא מציגים פיוניר?
היכן בדקת שהגעת למסקנה זו?
 
החנויות הסטרדנטיות שבדקתי הם הרשתות המוכרות כמו שקם אלקטריק, אלמ, בסט ביי. לא מצאתי שם את הדגם המדובר.
בביג בוקס ניתן לראות את המסך ?
 
קפוץ לארמגדון, אודיו קלאב,אניגמה בחיפה,לגאסי אודיו
לייזר סיטי וכד'.

תאם בטלפון לפני.
 

אכן, דגמי פיוניר, נמצאים בחנויות קולנוע ביתי מתמחות, לא ברשתות.
או שתקפוץ לאולם התצוגה של פיוניר בתל אביב.
 
תודה לכל המגיבים.
מישהו יודע אם Z-MAX פתוחה במוצ"ש ?
 
אם יענו לך עכשיו בטלפון, אז כן :-)
 

לעבור מסמסונג לפיוניר שאלה ofir30

מי נתן לך דיל כזה החלפה כזאת משתלמת כי לי יש החלפה דומה ואשמח לקבל פרטים על הדיל
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור