למסירה - פרוססור ימאהה דאק קמבריד דאקמגיק 1 - לא רלוונטי

  • פותח הנושא פותח הנושא yossie4
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

yossie4

חבר משקיען
הודעות
511
מעורבות
186
נקודות
43
היי
ניקיון מבית ההורים

למסירה לפני זריקה לפח

1) דאק קמברידג דאקמגיק 1.
נורת חיווי לא תקינה. להערכתי המכשיר תקין

2) פרוססור DSP - e1000 כולל שלט במצב מצויין

3) ממיר עידן פלוס. יציאת hdmi. חדש לא היה בשימוש

לא מצליח להעלות תמונות מהנייד

לפרטים

0522659676
 

תודה לכל המתעניינים, כבר נמסר
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור