למכירה, אוסף ענק של כ- 200 (!) כבלים, ספקי-כוח, מערכת להעברת-נתונים מדיסק לדיסק, ועוד...


yuvalg9

אוהב את התחום
הודעות
167
מעורבות
17
נקודות
18
...אוסף של כבלים שקניתי במרוצת 20 השנים האחרונות. כולל, בין השאר: כבלי USB, כבלי-כוח, כבלי Wire Fire, כבלי קואקס, כבלי רמקולים, כבלי אינטרקונקטים, כבלי RGB, כבלי Composite Video, כבלי DIN ל- DIN, DIN RCA, כבלי RCA ל- RCA, כבלי RIBBON, כבלים שטוחים לחיבור כוננים שונים, כונן CD-R, כונן DVD-ROM, כונן Floppy Disk,תקעי DIN, תקעי RCA, תקעים ומתאמים לאוזניות, כבלים עם קליפסים (בננות), 6 (!) ספרים ללימוד-אלקטרוניקה, לוח (breadboard) עשוי מפנוליק לבניית מעגלים (ב- Wire-Wrapping), ערכה של ST Labs להעתקת-נתונים מכל דיסק קשיח (IDE) לכל דיסק קשיח אחר (IDE), תומכת בכל הסטנדרטים ובמהירות-העברה של 300MGPS, כבלי ETHERNET, כבלי RJ-45, כבלי RS-232, כ- 10 ספקי-כוח מסוגים שונים, 3 קופסאות-מיתוג (אנטנה או טלוויזיה - לקונסולת משחקי-מחשב), מפצל Audio-Video בעל 4 כניסות, 4 דונגלים להגנה בפני העתקת-תוכנה, למעוניינים: שני מגברי MOSFET סיניים (נחמדים...), למעוניינים: טיונר אנאלוגי של Sanyo, LW/MW/FM דגם FMT-303L, תקין (ובעל סאונד חם, מתקופת-הזהב של Sanyo...), אנטנת FM, בטרייה לנוקיה 3600s/3710 (לא בטוח שתקינה, אבל כדאי לנסות...), שפורפרת RCA 6AN8 באריזתה, מערכת סטריאו-וקולנוע ביתי של Panasonic - SA-VKX20 (לא תקינה, לחלקים - כולל מגבר, מפענח Divx, Dolby Digital, dts, WMA/MP3/JPEG, כונן CD/DVD, טייפ-קלטות אנאלוגי, תקע מיקרופון, פוטנציומטרים, HEATSINKS ועוד ועוד ועוד...אידיאלי לטכנאי-אלקטרוניקה, חשמלאים, מתקיני בתים-חכמים, ועוד ועוד אוצרות...
מחיר יקבע במעמד הקנייה.
איסוף מהרצליה, נייד 053-8555536, יובל.
 

dlux

אוהב את התחום
הודעות
53
מעורבות
17
נקודות
8
אפשר רק את הסוללה של נוקיה ?
 

yuvalg9

אוהב את התחום
הודעות
167
מעורבות
17
נקודות
18
...בטח, אבל כמו שכתבתי, איני בטוח שהיא תקינה, כיוון שהיא כבר כמה שנים אצלי...לכן אדרוש מחיר סימלי: 25 ש"ח + 10 ש"ח למשלוח בדואר רגיל. שלך, יובל.
 

harush

אוהב את התחום
הודעות
134
מעורבות
10
נקודות
18
לא מאמין שביזבזתי קליק על הפוסט
זה לא מתאים לפה מוצרי אליטזכן
 

yuvalg9

אוהב את התחום
הודעות
167
מעורבות
17
נקודות
18
להרוש היקר שלום,
אודה לך אם תמנע מהערות מעליבות, שפוגעות לי בסכויי המכירה. לא מתאים לך? אל תקנה. אין צורך להשחיר את פני ברבים. אתה חופשי להרגיש לא מעוניין, אבל אני בטוח שהמודעה שלי תעניין אנשים רבים.
אבקשך למחוק את הערתך המיותרת והמעליבה.
בברכה,
יובל.
 

dlux

אוהב את התחום
הודעות
53
מעורבות
17
נקודות
8
האמת אני ניסיתי לרמוז לך את אותו הדבר
נראה שעשית סדר בחדר ובמקום לזרוק את הכל לפח אתה מחפש מישהו שיקנה ממך
מי מוכר סוללה של נוקיה שלא בטוח עובדת
אולי בשוק הפשפשים זה היה עובד
לטובתך סדר מודעה נורמלית
 

yuvalg9

אוהב את התחום
הודעות
167
מעורבות
17
נקודות
18
dlux, תודה על הודעתך. לא עשיתי "סדר" בחדר, מצאתי את האוסף במחסן שלי, זה אוסף שקניתי בהרבה מאות שקלים...מה אתה מציע, האם לפי דעתך אני יכול לצלם 200+ כבלים? זהו אוצר שטכנאי-אלקטרוניקה, חשמלאים, מתקיני בתים חכמים, ועוד בעלי מקצוע יכולים להפיק ממנו תועלת. לגבי הסוללה של נוקיה: ציינתי כי יתכן שאינה תקינה, לא הצעתי לאף-אחד לקנות אותה ללא יכולת להחזיר לי אותה אם אינה פועלת ולקבל את כספו בחזרה. אם מישהוא יכול למצוא בשוק-הפשפשים אוסף כזה, אני אשמח לקנות ממנו. יש הבנה? אין סיבה לכאוס עלי.מי שאינו מעוניין - מוזמן לדלג על המודעה. זאת לא מודעת-אבל...:)
 

שי קציר

חבר משקיען
הודעות
624
מעורבות
2
נקודות
16
כשעוסקים בכבלים למערכת שמחירם גבוה משכר חודשי ממוצע במשק, יש נטיה לאבד הערכה לכסף ולעבודה - המודעה שלך מזכירה כיצד יש להעריך כסף ועבודה
 

harush

אוהב את התחום
הודעות
134
מעורבות
10
נקודות
18
חבר יקר.. אף אחד לא כועס עליך ולא רצה להעליב.. סהכ אמרתי שזה לא מתאים לפה.. המודעה שלך גם לי הורסת את המודעות שלי שהם בתחום הסטריאו ודוחקות אותן למטה או עמוד הבא.. ושלך הן בתחום הסלולר שנות ה90
 

e&k

עוסק בתחום
הודעות
162
מעורבות
61
נקודות
28
חברים לתשומת לבכם בואו נכבד זה את זה , גם להגיד להציע או להעיר למישהו יש דרכים נעימות יותר כמו הודעה פרטית . אין שום צורך וטעם לעשות זאת בדרכים אחרות ועוד בתוך הודעת המכירה של חבר אחר (ורד)
 

Bear

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
1
יובל איש יקר ומלא רצון טוב לעזור וידע בתחום, וחולק אותו גם ללא תמורה. לי אישית הוא עזר ברוחב לב גם כשלא קניתי ממנו כלום. הרצון למכור דברים במקום להשליכם לפח הוא מבורך, וגם אם מישהו מרגיש ששכנו מפרסם משהו ש"אינו ברמה" שהוא עצמו שואף אליה, זכותו לדלג למודעה הבאה. להכניס ירידות כוחניות בתוך מסווה של הערה בונה זה לא במקום. אני מבקש מאוד מכולם מידה של סבלנות וסובלנות. תודה רבה. ותודה ליובל על האיפוק בתגובותיו.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור