למישהו יש רעיון לפתור את הבעיה בטלוויזיה?

  • פותח הנושא פותח הנושא adi143
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

adi143

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
שלום, רכשנו טלוויזית סמסונג לד EU40C5100. הגדרתנו אותה HDMI1, והופיעה תמונת הערוצים של יס. הבעיה, שכל פעם שעובר לילה, בבוקר מדליקים אותה - היא זוכרת את המקור HDMI1 אבל מופיעה כתובית - "אין אות". אנחנו צריכים להיכנס למקור אחר - HDMI2 ואחר כך לחזור ל-HDMI1 כדי שתופיע תמונה. ככה כל פעם מחדש. טכנאי לא הצליח לפתור את הבעיה. למישהו יש רעיון מה צריך לעשות ? תודה.
 

עדכון firmware
דבר עם תמיכה
 
תודה, אפשר תשובה יותר ספציפית? אם יש...
 
זאת בעיית ה-handshake של HDMI, כנראה בעיה בקשוחה (תוכנה פנימית == firmware) של טלוויזיה.
מדי פעם ישנם עדכונים באתרים של היצרנים, אפשר להוריד ולהתקין אבל אני ממליץ לפנות ליבואן..
תהיה מוכן כי Samsung יגידו כי הבעיה ב-Yes, או להפך
 

כלומר,

מיכאל, יש מצב שזאת בעצם בעיה מוכרת? כי זה בדיוק מה שאמר לי היבואן - שאולי הממירים, תבדוק בבית... והוא טוען שאף אחד לא התלונן על הבעיה הזאת...
אז מה, אתה חושב שצריך "לחיות עם זה"?
בחיפוש אחר עדכוני תוכנה רגילים, שביצעתי באמצעות חיבור הטלוויזיה לרשת האינטרנט, לא היו תוצאות, כנאה שמה שיש לי זה עדכון אחרון. באתר העדכונים של סמסונג אין אזכור לבעיה הזאת.
 
זאת תקלה (מעצבנת)
תתעקש על תיקון

שאלה:
אם אתה מכבה ממיר ומדליק חזרה - זה לא עוזר?
תנסה לקחת לניסיון ממיר אחר של YES, אולי ישנה בעיה בממיר (אבל אני בספק)
 
ניסיתי

תודה, אבל זה לא עבד. ניסיתי. זה לא הממיר. יש לי עוד שני מכשירים כאלה, חדשים, לרוע המזל כנראה, ויש בהם בדיוק אותה תקלה.
בכל אופן, תודה רבה על העצות והניסיון לעזור.
 

נסה לבדוק את התופעה עם מכשיר אחר שכולל יציאת HDMI, למשל נגן DVD או בלוריי או סטרימר (באותה הכניסה במסך).
איזה אות וידאו (רזולוציה) הגדרת בממיר עצמו?
 
תודה! שאלה

אם החיבור למכשיר אחר - תקין, זאת אומרת שיש בעיה בממיר? יש לנו שני סוגי ממירים של יס - יס מקס טוטאל ויס HD והטלוויזיות החדשות לממירים האלה ושלושתן מתנהגות אותו דבר.
כל הממירים מחוברים ל-1080P
תודה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור