למה סטרימינג והורדות קבצים הם העתיד

  • פותח הנושא פותח הנושא AK1
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

דלג קדימה.
מדלג, פשוט אל תכתוב עליי דברים שהם לא נכונים בטח כשאני אומר לך שוב ושוב שזה לא אני.
אם אתה יכול גם תמחק את התגובה ההיא עם כל ה"מידע" הלא נכון עליי תודה
 

הקוראים קבלו את האינפורמציה,
מה יעשו/יחשבו/יפיקו/יפנימו מזה

עניין כבר לא שלי.

בהצלחה בהמשך הדרך
 
הקוראים קבלו את האינפורמציה,
מה יעשו/יחשבו/יפיקו/יפנימו מזה

עניין כבר לא שלי.

בהצלחה בהמשך הדרך
התגובה הזאת אמיתית כאילו ?
כתבתי עליי דברים לא נכונים
המינימום שאפשר לעשות זה למחוק את מה שכתבת כי פשוט שום מילה שם לא נכונה לגביי
בן אדם מבקש ממך למחוק ואתה מסרב
יודע מה, אל תמחק לא צריך.
אנשים כאן יחליטו אם זה סבבה או שלא.
יאללה ביי.
 
התגובות הזאת אמיתית כאילו ?
כתבתי עליי דברים לא נכונים
המינימום שאפשר לעשות זה למחוק את מה שכתבת כי פשוט שום מילה שם לא נכונה לגביי
בן אדם מבקש ממך למחוק ואתה מסרב
יודע מה, אל תמחק לא צריך.
אנשים כאן יחליטו אם זה סבבה או שלא.
יאללה ביי.
למה אתה לא מתייחס לציטוטי טול ואמיר מ ASR שהעליתי -אשמח לשמוע מה דעתך בעניין.
תודה רבה
 

אני אהיה מאוד ענייני בקישורים שתקבל כרגע - אני מאמץ את השיטה שלך ומציין עובדות של שני אנשים - אחד מהם פלויד טול והשני עמיר או אמיר מ ASR.

כנס ללינקים שפספת

https://www.audiosciencereview.com/...s/genelec-8361a-review-powered-monitor.28039/


אין פה חדש אגב.אנחנו יודעים שעקומה שטוחה בחדר מאזין היא מכת מוות .
אנחנו יודעים שאנו רוצים הגברה של הבסים ושיפוע יורד ככל שעולים בתדר - זאת אומרת לא קוו שטוח.
יש לזה בסיס מדעי מוצק.

פלויד ועמיר ובערך כל חברת רום קורשיין או קורא בסיסי ב ASR - יודע את זה .

תשקול בבקשה שוב את העצות שאתה נותן ומבסס אותם על פורמים /אנשים אחרים - באותו זמן שלמעשה אתה מבין אותן באופן שגוי ומטעה פה אנשים.
מכיר את השרשורים האלה ובחלקם אני גם מאוד פעיל.
כמו כל דבר באודיו זה לא חקוק באבן
לא הבנתי מה השרשור של הGenelec קשור?
 
מכיר את השרשורים האלה ובחלקם אני גם מאוד פעיל.
כמו כל דבר באודיו זה לא חקוק באבן
לא הבנתי מה השרשור של הGenelec קשור?
זה דווקא אולי אחד מהדברים היחידים שכן חקוקים באבן.
ובמבחינת אמיר וטול - זה חקוק על פלדה.אני מבין שאתה חולק עליהם .

השרשור של GENELEC מסביר בדיוק איך רמקול עם ספינורמה טובה - נותן ESTIMATED IN ROOM RESPONSE - לא שטוח. בדיוק כמו שצריך.

אז אם את חולק על זה - תפתח שרשור ב ASR שאני אהיה חלק ממנו ובוא נראה מה התגובות .תרשום בשרשור שאתה מאמין שהתוצאה בחדר האזנה צריכה לשאוף ל FLAT. בוא נראה מה יהיה.

או שאתה נצמד לאמיר וטול או שאתה לא - אתה צריך להחליט. מה גם שהנושא הספציפי הזה הוא באמת אחד מהדברים היחידים שאין עליו שום מחלוקות. וזה קשור לזה שאנו לא שומעים את כל התדרים באותה עוצמה /רגישות .זה דבר ידוע - במיוחד בתכנון רמקולים/מדידות רמקולים /חברות RC(מילים שלך).

מצרף תמונה - אמיר אומר שזה מושלם -מבחינת מדידה -או לפחות שאיפה. הרי לא מודבר פה במסטיקה(מילים שלך).במיוחד לא לעניין תגובה בחדר.

Genelec 8361A Measurements Predicted in-room Frequency Response Powered Studio Monitor Speaker.png
 
קל מאוד
רמקולים של KEF ושל Revel ופרליסטן נמדדים טוב ( לא כל דגם שלהם כמובן וכמובן שיש עוד חברות )
DAC של Benchmark מגבר כנ"ל.
יופי, בחרת רמקולים על סמך מדידה.

קנית אותם על בליינד בגלל המדידה ואופס, משהו חסר לך בצליל. המיד/גבוהים אטומים/צורמים.

מה תעשה? תמכור ותפסיד חצי? תקנה עוד רמקולים עם מדידה "טובה" ותפסיד? תחיה איתם ותסבול?

ההבדלים הם אדירים בצליל גם לרמקולים שנראים עם מדידה זהה. הפיתוחים ברמקולים בתחום הנדסת החומרים הם מטורפים.

נפלת על פורום מיומן שמבין היטב בתחום. אני מאוד ממליץ לך שלא להטעות, לפחות את מי שחדש כאן.

ברור שאין
בגלל זה אולפנים עובדים רק עם מוניטורים אולפניים שכל תפקידם הוא להיות flat עד כמה שאפשר
בגלל זה הטיפול האקוסטי מיועד כדי שהחדר יהיה Flat לחלוטין
כנ"ל לגבי Room correction וכו וכו
אבל העיקר שאין.
אוקיי אם אמרת אז אין.

אני ממליץ לך לבדוק את העובדות שאתה יורה פה. זה לא יאומן.
 

נערך לאחרונה ב:
יופי, בחרת רמקולים על סמך מדידה.

קנית אותם על בליינד בגלל המדידה ואופס, משהו חסר לך בצליל. המיד/גבוהים אטומים/צורמים.

מה תעשה? תמכור ותפסיד חצי? תקנה עוד רמקולים עם מדידה "טובה" ותפסיד? תחיה איתם ותסבול?

ההבדלים הם אדירים בצליל גם לרמקולים שנראים עם מדידה זהה. הפיתוחים ברמקולים בתחום הנדסת החומרים הם מטורפים.

נפלת על פורום מיומן שמבין היטב בתחום. אני מאוד ממליץ לך שלא להטעות, לפחות את מי שחדש כאן.



אני ממליץ לך לבדוק את העובדות שאתה יורה פה. זה לא יאומן.
אין סתירה בין המדידה לשמיעה
אני אבחר לעשות *אודישן* לרמקולים שנמדדים טוב בלבד ומהשאר אני אתרחק.
וביניהם אני אשווה ואדע איזה מהם הכי אהבתי.
זה סה"כ כלי( חשוב)נוסף
 
לא. אני לא רוצה להמתין שתחסוך ואז נגיע להאזין. זה לא רלוונטי.

אני רוצה שתתן דוגמאות לציוד שלטענתך עדיף מציוד שעולה פי 10.

דבר נוסף, העברית שפה נפלאה ומופלאה, עוד מימי קדם. אין צורך במילים כמו בייסקלי ומשפטים באנגלית.

מרוצה מהתשובה שקיבלת ?
״רמקולים של KEF ושל Revel ופרליסטן נמדדים טוב ( לא כל דגם שלהם כמובן וכמובן שיש עוד חברות )
DAC של Benchmark מגבר כנ"ל״.

באיזה דגמים מדובר ?
בהשוואה לאיזה דגמים שעולים פי 10 הם עדיפים ?
כרגיל , מהומה רבה על לא דבר…
 
נערך לאחרונה ב:
נו, קיבלת תשובה ?
״רמקולים של KEF ושל Revel ופרליסטן נמדדים טוב ( לא כל דגם שלהם כמובן וכמובן שיש עוד חברות )
DAC של Benchmark מגבר כנ"ל״.

באיזה דגמים מדובר ?
בהשוואה לאיזה דגמים שעולים פי 10 הם עדיפים ?
כרגיל , מהומה רבה על לא דבר…
אני לא טורח להגיב אפילו
 

אין סתירה בין המדידה לשמיעה
אני אבחר לעשות *אודישן* לרמקולים שנמדדים טוב בלבד ומהשאר אני אתרחק.
וביניהם אני אשווה ואדע איזה מהם הכי אהבתי.
זה סה"כ כלי( חשוב)נוסף
אודישן לרמקולים שנמדדים הכי טוב? אם יש רמקולים שנמדדים רע אבל נשמעים עדיפים על אלו שנמדדים טוב?

ובכלל למה הדאק של בנצ'מרק ולא טופינג, הלא הוא עם SINAD שמעל 105?
 
אודישן לרמקולים שנמדדים הכי טוב? אם יש רמקולים שנמדדים רע אבל נשמעים עדיפים על אלו שנמדדים טוב?

ובכלל למה הדאק של בנצ'מרק ולא טופינג, הלא הוא עם SINAD שמעל 105?
אם הם נמדדים רע אני לא יודע אקנה אותם בכלל
יכול שהם ישמעו נעים לאוזן בהתחלה אבל לרוב בטווח הארוך הם יתגלו כרמקולים פח עם מיד או טרבל או באס מוגזמים לדוגמא.
סאונד ניטרלי זה מה שאני מחפש בלבד.
Sinad מעל מספר מסוים כבר לא רלוונטי
ויש עוד פרמטרים
 

לכל מי שלא ידע אז סדרה 800 של B&W הם ״מוניטורים אולפניים שכל תפקידם הוא להיות flat עד כמה שאפשר…״

ראו למשל, אולפן ״זניח ואנונימי״ :

In 1988, Abbey Road adopted Bowers & Wilkins’ Matrix 801’s in their studios to bring the most accurate recordings to market. Abbey Road Studios will now use Bowers & Wilkins’ most recent range of 800 Series speakers known as the Diamond D3. The 800 Series Diamond D3 is the outcome of seven years of research and 868 individual changes, which have resulted in the most precise and real sounding loudspeaker to date. The 800 Series Diamond D3 is named after the brand’s famous tweeter-on-top technology which now features a proprietary Diamond Dome tweeter technology for the ultimate in performance and realism.

מי רץ לקנות רמקול מסדרה 800 בגלל שהם בשימוש ב Abbey Road ?
 
נערך לאחרונה ב:
אודישן לרמקולים שנמדדים הכי טוב? אם יש רמקולים שנמדדים רע אבל נשמעים עדיפים על אלו שנמדדים טוב?

ובכלל למה הדאק של בנצ'מרק ולא טופינג, הלא הוא עם SINAD שמעל 105?
דבר שני אני מוכן לשים DAC של 1000 דולר מול DAC של מאה אלף ופטיפון בסכום זהה ובבליינד טסט אני בטוח שאף אחד לא יבדיל בין הDACs. דבר שני שהפטיפון ישמע יותר גרוע משניהם
לכל מי שלא ידע אז סדרה 800 של B&W הם ״מוניטורים אולפניים שכל תפקידם הוא להיות flat עד כמה שאפשר…״

ראו למשל, אולפן ״זניח ואנונימי״ :

In 1988, Abbey Road adopted Bowers & Wilkins’ Matrix 801’s in their studios to bring the most accurate recordings to market. Abbey Road Studios will now use Bowers & Wilkins’ most recent range of 800 Series speakers known as the Diamond D3. The 800 Series Diamond D3 is the outcome of seven years of research and 868 individual changes, which have resulted in the most precise and real sounding loudspeaker to date. The 800 Series Diamond D3 is named after the brand’s famous tweeter-on-top technology which now features a proprietary Diamond Dome tweeter technology for the ultimate in performance and realism.
יצא כבר D4
הD3 סבירים אבל לא ברמה של מוניטורים אולפניים פר אקסלנס
אבי רוד משתמשים בהם כי זה קטע אנגלי, לא לצורך הדיוק הקיצוני שלהם
 

דבר שני אני מוכן לשים DAC של 1000 דולר מול DAC של מאה אלף ופטיפון בסכום זהה ובבליינד טסט אני
למה אלף דולר? יש לך דאק עם SINAD של 120 ב600 ש"ח.

לגבי מה שכתבת על הצליל האנלוגי - הבל הבלים. צא ולמד מה קורה לסיגנל אנלוגי, שמוזרק ישירות ללא המרה כמו שצריך.

אם הם נמדדים רע אני לא יודע אקנה אותם בכלל
יכול שהם ישמעו נעים לאוזן בהתחלה אבל לרוב בטווח הארוך הם יתגלו כרמקולים פח עם מיד או טרבל או באס מוגזמים לדוגמא.
סאונד ניטרלי זה מה שאני מחפש בלבד.
Sinad מעל מספר מסוים כבר לא רלוונטי
ויש עוד פרמטרים
מה זה רמקולים פח? בחיים לא שמעתי על מושג כזה. אלה מושגים שכנראה למדת ב-ASR עם העדר.

לך תספר את זה לחברות עם פילוסופית צליל שאיתו הן הולכות עשרות שנים, עם מיטב המהנדסים והחדרים האנקואים.

מיציתי. כל טוב.
 
למה אלף דולר? יש לך דאק עם SINAD של 120 ב600 ש"ח.

לגבי מה שכתבת על הצליל האנלוגי - הבל הבלים. צא ולמד מה קורה לסיגנל אנלוגי, שמוזרק ישירות ללא המרה כמו שצריך.


מה זה רמקולים פח? בחיים לא שמעתי על מושג כזה. אלה מושגים שכנראה למדת ב-ASR עם העדר.

לך תספר את זה לחברות עם פילוסופית צליל שאיתו הן הולכות עשרות שנים, עם מיטב המהנדסים והחדרים האנקואים.

מיציתי. כל טוב.
ברור הרי בASR לא מבינים כלום כשזה מגיע לסאונד.
מגזינים עם מיליוני אינטרסים, מבקרים בני 80 עם שמיעה גרועה שלמדו בנערותם שפילוסופיית הBBC לבניית רמקולים היא הדבר הכי טוב בעולם למרות שזה הדבר הכי לא מדויק בעולם
הם ורק הם מבינים בסאונד.
תודה לאל שניצלתי מכל הsnake oil והקשקושים בתחום הזה
 
אני בחור קופצני שכזה
אולי במקום לקפוץ ולכתוב שטויות תתייחס ברצינות לדברים שדן המשקיען כתב לך ?

או כהרגלך כשאין לך תשובה עניינית אז אתה מתעלם….
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור