למה אנשים נראים רזים בטלויזיה כשמדובר על שידור רגיל3:4

  • פותח הנושא פותח הנושא זורו44
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

זורו44

אוהב את התחום
הודעות
229
מעורבות
0
נקודות
16
יש את המאמאר על למה אנשים נראים שמנים בטלוויזיה?
http://www.ynet.co.il/Ext/Comp/ArticleLayout/CdaArticlePrintPreview/1,2506,L-3635045,00.html
אני ניתקלתי הפוך הדמויות הופכות לרזות וארוכות.בערוץ הFTV ערוץ האופנה זה בולט לעין בשידור SD רגיל.
או לראות את דני דוויטו הגמד הופך ללנגר- חה חה זה היה בהתחלה,אך בהמשך זה כבר לא נורמלי.
הדבר קרה ב2 מסכים שונים וב2 ממירים שונים.
האחד במסך היטאצי מתקדם עם מקס רגיל שרק בהגדרת 3:4 נתן פתרון ריאלי,אך ב16:9 לא עזרה שום הגדרה במסך או בממיר.
עכשיו זה קרה עם מקסHD עם מסך המדבקה 47 פולHD של סנסויי -שכל שינוי בהגדרת הממיר
מתיחה חכמה או לינארית או שינוי הפורמט במסך לא עזר.הדבר היה גם בשידור SD 3:4 וגם
בערוציHD 16:9 שם דני דוויטו צימח גרון של גירפה ואיבד אחוז ניכר ממשקלו.
גם החלפה של המקסHD בדגם אחר לא שינתה מאומה.
הפיתרון לעיוות היה לחזור ל3100 הממיר הרגיל בחיבור RGB.
יצויין שהמקסHD נוסה בכל סוגיי הכבלים HDMI' קומפוננט וRGBסקארט.
 

זה כמובן לא אמור להיות, המסך מזהה משום מה אות 16:9 כ- 4:3
 
אם הבנתי אותך נכון,התקלה במסך להערכתך.כי אותו מקור במסכים אחרים עם אותם חיבורים והגדרות לא גרם לתופעה המצחיקה והמוזרה.אך 3:4 בממיר רגיל לא גורם לעיוות.לדעתי באג במקס בתוספת באג במסך.
מענין אם מישהו נתקל בתופעה ? וכיצד היא נפתרה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור