לליאור וחברי הפורום- 24fps -מה זה בדיוק ועוד..

  • פותח הנושא פותח הנושא jetlag
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

jetlag

חבר אתר
הודעות
12
מעורבות
0
נקודות
0
הי ליאור וחברי הפורום
עדיין מתלבט בין SAMSUNG ל LG SCARLET 37
ליאור,האם אתה מכיר את התכונה של 24FPS לסרטי קולנוע שסמסונג מציעה בדגמי LCD/.?
האם לדעתך זה גימיק או שמה מדובר בתכונה שממפרת את איכות התמונה בצפייה בסרטי קונוע בטלויזיה.?
למי מחברי הפורום שיכול לחוות דעה על samsung FHD 40" a610 אודה מאוד בעיקר איכות השידור בשידורים רגילים .כמו שמעתי שלסקארלט שך LG איכות הרמקולים לא משהו-מישהו שמכיר ויכול לחוות דעה על כך..?
תודה מראש לעוזרים.24
 

חלק מסרטי בלוריי החדשים מצולמים ב- 24P, כלומר, 24 תמונות בשניה, בדיוק כמו בסרט קולנוע שמצולם בפילם.
מסך תומך, מציג את התמונה ביחס של 1:1, מסכים אחרים, ימירו את ה- 24P לקצב פריימים אחר, למשל 50/60Hz
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור