ללא צנזורה.

  • פותח הנושא פותח הנושא ח_ג_י
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ח_ג_י

חבר משקיען
הודעות
1,548
מעורבות
517
נקודות
113
בלי סתימת פיות.
זה הלינק :

 

עוד פעם תיאוריות הקונספירציה האלה? :(

עוד פעם ויכוחים חסרי תוחלת?

זה כמו ויכוחי דת: הרי מי שלא מאמין בקונספירציה, לא יאמין לזה, ומי שכן, לא יפסיק להאמין.
 
בשביל מה זה שוב כאן ואיך זה קשור לנושאי האתר?
 
בלי סתימת פיות.
זה הלינק :

אל דאגה ואל תיפול רוחך : העם הצביע ברגליו . כפיית חיסונים כבר לא תהיה כנראה , אבל זה לא אומר שאפשר לנוח וזה רק עניין של זמן עד שהלהיט החדש ינחת עלינו .
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור