לייבל אודיופילי ישראלי ראשון

  • פותח הנושא פותח הנושא אהרון66554
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אהרון66554

אוהב את התחום
הודעות
293
מעורבות
121
נקודות
43
שלום לכולם,

השבוע שוחרר האלבום הראשון של לייבל אודיופילי ישראלי חדש העונה לשם (רגע) Regga Records.

האלבום הוקלט כולו בDSD 256 ונכנס לקטלוג הייחודי של NativeDSD!

לינק:

 

מגניב.
באתר הזה מוכרים רק קבצים?
אין דיסקים?
 
מגניב.
באתר הזה מוכרים רק קבצים?
אין דיסקים?

אם תלך לקטלוג, בצד שמאל יש לך פילטר לפי פורמט, שם תוכל לפלטר לפי CD.
עד כמה שראיתי, יש רק לייבל אחד שמוכר CD, יש יותר שמוכרים ויניל.
לגבי ההוצאה הספציפית הזו אם לזה התכוונת, אין CD, רק קבצים, יש גם PCM.
 
אתר קצת מוזר - כל ה-DSD הם לא מוכרים SACD.
במקרה ראיתי שם אלבום אחד שיש לי על SACD אבל אצלהם לא.
מצד שני יד כבמה טייפים אפילו....
בכל מקרה איגי דיין נשמע מגניב לגמרי.
עבורי חבל שאין על מדיה פיזית...
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור