ליבה במסך LCD LED

  • פותח הנושא פותח הנושא ג.ל
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ג.ל

אוהב את התחום
הודעות
155
מעורבות
0
נקודות
0
חברים קצת עזרה להבנה.
מה ההבדל בין ליבה כפולה או 4 ליבות במסך ה- LCD LED?
האם זה קשור גם לצפייה בסרטים/ערוצי טלוויזיה או קשור רק לתוכן של טלוויזיה חכמה?
 

זה רלוונטי בעיקר לפונקציות של טלוויזיה חכמה, לשיפור מהירות התגובות.
 
ולגבי הצפייה בסרטים או מהכבלים יש לזה חשיבות??
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור