ליאור יש לי שאלה בנוגע לביקורת מסך שעשית

  • פותח הנושא פותח הנושא shaut
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

shaut

חבר אתר
הודעות
25
מעורבות
0
נקודות
0
אמרת שבפלזמה של פנסוניק יש פיקסלים ריבועיים, ולא מלבניים כמו בשאר הפלזמות בגודל 42 אינץ, ואז ציינת שבחיבור למחשב פיקסלים מלבניים גורמים למתיחה של התמונה ופגיעה באיכות, אז אם אני רוצה לצפות הרבה בסרטים מהמחשב לא כדאי לי לרכוש פלזמה 42 אינץ בעלת פיקסלים מלבניים?
 

דווקא בסרטים אין בעיה והתמונה נמתחת בסדר (זה גם תלוי בתוכנה בה אתה משתמש, ישנם מצבי מתיחה שונים).
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור