ליאור , אנשים , אני מחפש שני מסכי LCD

  • פותח הנושא פותח הנושא danistar
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

danistar

חבר משקיען
הודעות
697
מעורבות
0
נקודות
16
לרכישה בגדלים 37 ו 42 . המכשירים הם עבור הורי לסלון ולחדר השינה והתקציב די מוגבל כ 5000-6000 שח לשניהם ( בתשלומים כמובן ) . אני מבין שבתקציב הזה מסכי LED לא באים בחשבון ואני רוצה לקבל המלצות למה אפשר לקנות היום בטווח המחירים הללו , היאם יש מבצעים לקניה של שני מסכים ?? ( אני זוכר שהיה פעם לסלסונג ופנסוניק מבצעים ) .

להזכירכם מדובר בשני אנשים מבוגרים שלא צורכים יותר ידי מחידושים , בעיקר רואים טלוויזה ולאחד המכשירים אני אחבר אקסטירמר לסרטים .

תודה
 

יש מסכי LED גם בתקציב הזה, כמו סדרות C5000 של סמסונג או המקבילה של LG.
 
Kיאור תודה על ההמלצות

הייתי אתמול באניגמה ורכשתי LCD של פנסוניק . 42 ו 37 אינטש מסדרה U20 , לדוד שלי יש אחת כזאת והוא מרוצה מאוד . אני חייב לציין את השירות האדיב של ישראל ורוי , אפילו הקפה היה מצויין . בכל מצב ראיתי אצלהם בחנות מכשיר ענק ( במלוא מובן המילה ) פנסוניק VT20 בגודל 65 אינטש . מעניין איך מכניסים דבר כזה הביתה (-: . ....

ואני שוב אומר בלי היסוס , אין על הפלאזמות של פנסוניק , יכולים לדבר כמה שרוצים על LCD ועל LED , זה פשוט לא מגיע לרמות ואיכות התצוגה של הפלאזמות המדוברות , במיוחד בגדלים מעל 42 אינטש .
 
הייתי מכניס

אצלי בכיף 65" במקום 50" (אולי בעתיד)

אגב הכי כיף זה לקנות אצל ישראל.
 

המלצתי היא סמסונג C530 40
וLG LD460
שנהם מעולים
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור