מגבר לחצני "loudness" וחוגות "באס" ו"טריבל" - מה דעתכם ?

  • פותח הנושא פותח הנושא בעז
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

המשפט הכי נכון שיצא לך בכל הדיון הזה. אני לא אבין את מה שאני יודע כבר. ובאמת אין טעם להמשיך, כי ההבדל הבסיסי ביננו הוא שאני מנסה להסביר לך איך אתה יכול להגביר את ההנאה שלך ממוסיקה ואתה מתעקש לשכנע אותי , ואת הקורא התמים, שיש גבול להנאה. אז מי החיובי והפתוח והמקדם את התחום מבין שנינו..? ותחשוב על זה.
לא הבנתי -- מאיפה המצאת את "יש גבול להנאה"? :(
לא משהו שאני כתבתי. המצאה מאיזושהי אי הבנה מהותית שלך שלא קשורה למה שאני כתבתי.

חוויה אישית חושית זה לא גרף, והמציאות מורכבת, וטכנאי מאסטרינג שיפעל לפי ההנחיות שלך לא יגיע רחוק כי אין לו הרבה אפשרויות. והאוזן שלנו שונה ומנגנון הפיענוח שונה במח, והרי אנחנו עוסקים בניואנסים שזה המהות של אודיופיליה- רגישות לניואנסים , דקויות, באודיו. ואין עוד שום מדע שמנחה אותנו איך לשמוע ולבחור מערכת. ושמיעה היא טעם נרכש ומצריך מיומנות ושימת לב לפרטים. וכהנה וכהנה. זה נכון שלפעמים צריך להגביר כדי לספוג אנרגיות מקטע מסויים , הופעה חיה וכולי. אני עצמי לא יכול בלי הסאבוופר שלי. אבל יש לי תחושה שהצורך הזה הוא יותר גופני פיזי ( כי אנחנו רוצים לרעוד מבפנים) וגלי קול הם בסופו של דבר מורגשים ומזיזים אוויר. אבל הצורך הזה לא משנה את העובדה כי במערכת מאוזנת בעלת רגישות ותיאום בין החלקים המוסיקה יכולה להישמע על כל טווח התדרים במידה מספקת וטובה ומאפשרת הנאה החל מהוואט הראשון.
בהערת אגב, אין לישום דבר אישי נגדך, אפילו לא מכיר אותך. ומרגיש שאתה לא הכתובת שלי לקבלת מידע או שיפור בתחום הזה יש לך את תפיסת הצליל שלך. שונה משלי. לגמרי.
כמה קלישאות בגוש אחד!

מי אמר שחוויה אישית זה גרף??
המציאות אכן מורכבת והכדור הוא עגול.
מה הקשר לטכנאי מאסטרינג??
ומי אמר שצריך לבחור מערכת לפי מדע??
וכו' וכו'

אתה מפליג למחוזות לא נודעו, שלא הוזכרו על ידי, לא כתבתי אותם, לא התכוונתי אליהם, לא העליתי אותם בדעתי, ואתה מייחס לי את ההמצאות ההזויות האלה שלך.

בוא נעזוב, אנחנו לא באותו מרחב בכלל, וחוץ מללכלך באופן אישי, אתה לא תורם שום דבר לדיון.
 
נערך לאחרונה ב:
עוד אחד שטועה לגבי העמבה.......הטעם של העמבה זה מהחילבה שממנו היא עשויה......המנגו זה צבע לקישוט ואולי תוספת טעם ממש בקטנה.

זה כמו שתגיד שגלידת בננה צריכה להיות צהובה......איזה צבע יש לבננה אוף וויט או צהוב?
שניה
קודם תסביר לי בבקשה מה הקשר בין גלידת בננה לטעם של בננה
 
שניה
קודם תסביר לי בבקשה מה הקשר בין גלידת בננה לטעם של בננה
צודק בהחלט, קשר קלוש......אני מזדקן.....יתכן ועוד שנה שנתיים אני אצטרך שפיליפינית תקליד במקומי, ואולי גם תחשוב במקומי.......בכל מקרה נראה לי שהפעם אעדיף "פיליפינית חוויתית" ולא "טכנוקרטית" ;)
 

נערך לאחרונה ב:
יש לי מגבר ורמקולים וחדר עם אבוג'רס ושאר מרעין בישין. הכי חשוב בסיפור זה שבין כל הפרטים השוליים האלה מתחבא פרט שלא הזכרתי והוא הכי חשוב: אני נשוי.
אשתי, שלא מציקה, לא מעיקה, לא אומרת "תוריד ת'ווליום, עשית לי חור במוח", לא שואלת כמה עלה, לא מפארת בעציץ על הרמקול ובאופן כללי מכבדת ומשתתפת בהנאה שלי מכל נושא הסאונד, הקשיבה, שקלה ואמרה "צורם לי בגבוהים". הורדתי בקטנה את ה Treble (-1db).
אמרה "מושלם". צדקה.

מזל שיש את האפשרות.
גם סאונד טוב יותר, גם שלום בית.
 
יש לי מגבר ורמקולים וחדר עם אבוג'רס ושאר מרעין בישין. הכי חשוב בסיפור זה שבין כל הפרטים השוליים האלה מתחבא פרט שלא הזכרתי והוא הכי חשוב: אני נשוי.
אשתי, שלא מציקה, לא מעיקה, לא אומרת "תוריד ת'ווליום, עשית לי חור במוח", לא שואלת כמה עלה, לא מפארת בעציץ על הרמקול ובאופן כללי מכבדת ומשתתפת בהנאה שלי מכל נושא הסאונד, הקשיבה, שקלה ואמרה "צורם לי בגבוהים". הורדתי בקטנה את ה Treble (-1db).
אמרה "מושלם". צדקה.

מזל שיש את האפשרות.
גם סאונד טוב יותר, גם שלום בית.
יש לך אשה ממש טובה !
יצאת בזול !
אשתי אומרת בלילה "תוריד ת'ווליום..." ולכן Loudenss פתרון טוב בשבילי
אשתי שואלת כמה עלה....לא ממש שזה חשוב לה, אבל חשוב לה לקבל שווה ערך בשבילה :)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור