E erezz חבר אתר הודעות 30 מעורבות 0 נקודות 0 15/10/08 #1 אני מתכוון כנראה לקנות את ה-A550 של סמסונג. יש לי מחשב עם יציאות של S-Video ו-DVI שאני רוצה לחבר אליו. מה הדרך הטובה ביותר לחבר? תודה, ארז
אני מתכוון כנראה לקנות את ה-A550 של סמסונג. יש לי מחשב עם יציאות של S-Video ו-DVI שאני רוצה לחבר אליו. מה הדרך הטובה ביותר לחבר? תודה, ארז
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 15/10/08 #2 אם המסך תומך ב- NATIVE RATE, הכי טוב יהיה לחבר אליו דרך כבל DVI - HDMI יש לך גם יציאת VGA בכרטיס? זו גם אופציה.
אם המסך תומך ב- NATIVE RATE, הכי טוב יהיה לחבר אליו דרך כבל DVI - HDMI יש לך גם יציאת VGA בכרטיס? זו גם אופציה.