לחברים שלום (או וידוי של מי שלא יודע)

  • פותח הנושא פותח הנושא Udixp2008
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Udixp2008

חבר אתר
הודעות
12
מעורבות
0
נקודות
0
רצון להחליף את הטלויזיה : יש
כסף : יש
חשש (פחד שיסדרו אותי) : יש
פחד להתקע עם "פיל לבן" : יש
ידע מה לקנות :בכלל לא
אז אני אולך על מה שהמלצתם HD TX-32LX800 של פנסוניק.
הבעיה היא שאין בארץ, עוד לא הגיעת כפי שאמרה הנציגה של אירוקום (השם שמור במערכת) מאוד לא נחמדה (שרק היא יודעת ולא אף אחד אחר).
אז לא נותר אלה לחכות או לקבל המלצה אחרת ל "32 עם כל החיבורים, שרואים טוב ומחיר לא בשמיים (4,500 ש"ח).
תודה וברכות לכולם
 

אני מבין שאתה רוצה מסך
אבל כדי לעזור לך צריך כמה נתונים:
מה מרחק הצפיה?
למה תחבר את המסך? YES, HOT אולי גם מחשב או PS
מה אתה מתכנן לראות איתו סרטים ספורט?
האם יש בעיה של תאורה או השתקפות האזור שהמסך נמצא?

תשובות לשאלות אלו יכולים לעזור להתאים לך מסך
 
אני מבין שאתה רוצה מסך
אבל כדי לעזור לך צריך כמה נתונים:
מה מרחק הצפיה?
למה תחבר את המסך? YES, HOT אולי גם מחשב או PS
מה אתה מתכנן לראות איתו סרטים ספורט?
האם יש בעיה של תאורה או השתקפות האזור שהמסך נמצא?

תשובות לשאלות אלו יכולים לעזור להתאים לך מסך

טוב, קודם כל תודה הנה התשובות:
מרחק צפיה: כ-2 מטר (לכן "32 ניראה לי בסדר)
מחברים למסך: HOT סרטים מהרשת וPS2 ווידאו וזהו גם מערכת הגברה
האם יש בעיה של תאורה או השתקפות האזור שהמסך נמצא: לא חושב, יש אור רק מלמעלה אבל זהו.
תווך ההוצעה כ-4.500 ש"ח אולי קצת יותר.
תודה שוב
 
אני חייב לציין שלאור הנתונים באמת מסך כמו TX-32LX800 באמת יכול להיות בחירה מוצלחת עבורך.
היות וכמו שאמרת אין אותו כעת ואתה לא רוצה להמתין, אז באמת מסכי LCD דומים יכולים להתאים לך
הות ואין לי הרבה ניסיון עם מסכי LCD נוספים כאלו אין לא יכול לתת לך המלצה על דגמים ואני מקווה שאחרים יכלו לעזור לך כאן.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור