N nir444 חבר אתר הודעות 28 מעורבות 0 נקודות 0 5/12/13 #1 שלום חברים, אשמח לדעת האם נורות הלד ממוקמות במסך זה רק בצידי המסך ימין ושמאל ? או גם למעלה ולמטה ? תודה
שלום חברים, אשמח לדעת האם נורות הלד ממוקמות במסך זה רק בצידי המסך ימין ושמאל ? או גם למעלה ולמטה ? תודה
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 5/12/13 #2 למיטב זכרוני מסביב לכל המסגרת, אבל אבדוק שוב.
N nir444 חבר אתר הודעות 28 מעורבות 0 נקודות 0 7/12/13 #3 נכתב ע"י liorkoren: למיטב זכרוני מסביב לכל המסגרת, אבל אבדוק שוב. לחץ כדי להרחיב... תודה. יצא לך לבדוק לגבי הדגם הנ"ל?
נכתב ע"י liorkoren: למיטב זכרוני מסביב לכל המסגרת, אבל אבדוק שוב. לחץ כדי להרחיב... תודה. יצא לך לבדוק לגבי הדגם הנ"ל?
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 8/12/13 #4 בדקתי, זה רק בצד ימין ושמאל.