לגבי תלת מימד....

  • פותח הנושא פותח הנושא תומר 1111
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

תומר 1111

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
רכשתי מסך LG התומך בטכנולוגית 3D , וכרגע אני צופה בסרטים בפורמט SBS דרך popcorn A-300 ,

השאלה היא כזאת, האם כדאי להשקיע ולקנות נגן בלו ריי התומך ב 3D ? , האם יש הבדל מהותי בתלת מימד בין ה sbs , לשידור נגן הבלו ריי ... ובאיזה פורמט הוא משדר תלת מימד ?


תודה לעונים....
 

התמונה בבלוריי תהיה טובה יותר, האם זה שווה את ההשקעה עבורך? רצוי שתתרשם מזה קודם בפועל בחנות.
 
תודה על התגובה המהירה.... ברור לי שתמונה מבלוריי עדיפה מ 1080P שמורידים מהרשת...

אבל לגבי איכות התלת מימד ??? האם יהיה שינוי ??? האם הטכנולוגיה שונה??
 
ב- SBS, המסך מכיל שתי תמונות במקביל שהמעבד מציג אותן אחת על השניה, כלומר, במקרה האידאלי, מדובר רק על חצי רזולוציה. בבלוריי, מדובר על תמונה אחרי תמונה, כלומר כל תמונה אמורה להציג רזולוציה מלאה.
 

השאלה היא כזאת, האם כדאי להשקיע ולקנות נגן בלו ריי התומך ב 3D ?
תנסה סרטים 3D ברשת 1080P
ותחליט

תמיד תוכל להוסיף כונן בלו רי למחשב ונגן PDVD קנוי
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור