לגבי סמסונג D5000

  • פותח הנושא פותח הנושא itaibl
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

itaibl

חבר אתר
הודעות
13
מעורבות
0
נקודות
0
ראיתי שישנם שני דגמים...אחד UA והשני UE
מישהו יכול להסביר לי מה ההבדל ביניהם?
מי מביניהם יותר טוב אם יש בכלל הבדל...
 

אין הבדל באיכות תמונה הכוללת
זה סך הכול טלוזיה מארצות שונות
 
כלומר? מאיזה ארץ עדיף? זה עניין של יציאת סקראט וכאלה?
 
לא הדגמים הארופאים פחות סובלים מזליגות אור ועננות גם המרקאים הדגמים האסיתים סובלים יותר מזליגות אור ועננות בענין איכות התמונה אין הבדל אותו פאנל בדיוק
 

שכחתי לשאול...ראיתי שההבדל במחיר בין ה40 ל46 הוא יותר מ1000 שקלים לדגם UA ובערך 2500 לUE.מה ההגיון?
והאם שווה בכלל לשלם עוד 800-1000 שקל בשביל הגדלת המסך לגודל כזה?
 
אם מרחק הצפיה שלך גדול מ 2.5-3 מטר אז עדיף את ה 46".
 

מה המרחק צפייה?
מה הכנים?
מה תנאי התאורה?
מה התקציב?
אולי בכלל D5000 לא מתימה לך ואת הולכת להתאכזב
 
המרחק הוא 3+- אבל התקציב משחק תפקיד מאד גדול
התכנים הם סרטים וסדרות HD דרך סטרימר או דרך הטלויזיה עצמה..שידורי HOTHD ובהמשך גם קונסולה כנראה..
ולא...לא מעניין אותי 3D ולא ממש מעניין אותי תכנים של SMART TV
והתקציב אחרי הגדלה הגיע למקסימום 3.5K
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור