LCD לגביי קניית טלוויזיה מארה"ב

  • פותח הנושא פותח הנושא גדי י
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

גדי י

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
אם אני קונה טלוויזיה מארה"ב והפרטים שלה הם
Voltage, Hz 100V ~ 240V, 50/60Hz
תראו מה שאני רוצה לראות בטלוויזיה זה וסרטים מהמחשב לווין הכולל HD בתוכו ושידורי HD של כדורגל, האם אמורה להיות בעיה בנושא? או שרק צריך לקנות מתאם בין ארה"ב לארץ?
שאלה נוספת.. איזה מתאם אני צריך לקנות מארה"ב לארץ בשביל טלוויזיה שכזו?
זאת הטלוויזיה
http://www.amazon.com/LG-47LE8500-I...H7JW/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1286024859&sr=8-1
מפרט מלא של המכשיר
http://www.google.co.il/url?sa=t&source=web&cd=1&ved=0CAkQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.lg.com%2Fus%2Fproducts%2Fdocuments%2Flg_he_lcd_ss_47LE8500.pdf&rct=j&q=47LE8500%20Voltage%2C%20Hz%20100V%20~%20240V%2C%2050%2F60Hz&ei=4GmnTJn7L4iRswa0kqmiDA&usg=AFQjCNFueyHyQvDSZEzfY3Xc3H71LYKa3A
תודה
 

נערך לאחרונה ב:
קנית מסך בארה"ב היא יריה באפלה. אין שום נתון במסך הזה שמראה שהוא יעבוד חלק בארץ. אם אתה הרפתקן אז בהצלחה.
 
קנית מסך בארה"ב היא יריה באפלה. אין שום נתון במסך הזה שמראה שהוא יעבוד חלק בארץ. אם אתה הרפתקן אז בהצלחה.
רשום 50HZ
שזה מה שיש לנו בארץ..
ואני מתכוון להשתמש במסך הזה אך ורק דרך הלווין... שהתחבר אל המסך עם ממיר HD
 
נערך לאחרונה ב:
קניתה בסוף גדי?

אשמח לשמוע אל הסתדר, אני חושב לקנות בעצמי וחושש מאי התאמות ושנאים

תודה
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור