לבעליי פיוניר - מה עדיף להגדיר בממיר YES 16:9 או

  • פותח הנושא פותח הנושא kislevsk
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

kislevsk

אוהב את התחום
הודעות
97
מעורבות
0
נקודות
0
4:3 LETTER BOX

באפשרות הראשונה המסך (פיונר 508 ) אצלי נמתח כולו והדמויות קצת מוארכות כלפיי מעלה או במצב השני שרואים טוב יותר אך יש פס דק למעלה ולמטה ???
תודה וחג שמח




(great) אין כמו פלזמה פיוניר !!!(lol)
 

היתכוונתי רק כשמראים סרט בפורמט

16:9
 
16/9 בממיר חייבים להגדיר כשרוצים לראות את השוליים בצדדים כמו בסרט במקור.לגבי כל מסך אחר זה תלוי בסוג ויכולת המסך להציג תמונה קרובה למציאות ולא מעוותת.רוב המסכים כן מסוגלים להציג תמונה קרובה למציאות ללא עיוותים,כאשר הממיר מוגדר 16/9.
 
עבור כול מי שיש ברשתו מסך רחב מומלץ להגדיור בממיר 16:9 - זה משפיע רק שיש שידור של 16:9
 

ומה עושים שיש ?

שידור 16:9 כמו בערוציי הסרטים אז התמונה נמתחת קצת והדמויות יותר מוארכות ?
 
לא יכול להיות
אם הסרט לא משודר ב 16:9 להגדרה הזו אין השפעה, אם הסרט כן משודר ב 16:9 אז הממיר לא מעביר אותו לשידור של 4:3.
האם יכול להיות שאתה כבר כל כך רגיל לראות לא נכון וכאשר אתה פוגש סוף סוף שידור של 16:9 זה נראה לך מוזר :)
 
כשהממיר מוגדר 16:9

והסרט (נגיד בערוציי הסרטים)הוא בפורמט 16:9 אז תשים לב שבמצב WIDE התמונה היא על כל המסך והדמויות בסרט יותר מוארכות כלפיי מעלה ואילו עם הממיר מוגדר 4:3 LETTER BOX אז התמונה הרבה יותר אמיתית אבל היא נחתכת למעלה ולמטה עיי פסים ומהצדדים זה מלא.
 

אני לא מכיר היטב את ההגדרות של המסך שלך - אבל סרטים מהם במקור 16:9 אתה צריך להציג ללא שום המרה במסך.
אני לא מבין מה ההגיון להגדיר לממיר להמיר סרט של 16:9 ל 4:3 כדי שהמסך יעשה המרה נוספת
 
עדיף להגדיר 16:9, אבל גם אז יכולים לקרות מספר מצבים:

1. הסרט משודר ב- 16:9 ואז במצב הזה, הוא מוצג על כל המסך.
2. הסרט משודר ב- 16:9, אבל הוא מגיע במקור בפורמט רחב עוד יותר (למשל 2.35:1) ואז יוצגו שוליים שחורים גם ב- 16:9, אבל ללא כל עיוות בתמונת המוצגת.
3. הסרט הוא במקור 16:9, אבל החברה משדרת אותו כ- Letter Box ב- 4:3, כלומר, הוא משודר כתמונת 4:3 ביחד עם השוליים השחורים, אז תמתח התמונה כמו בכל מצב 4:3 ויראה עיוות.
 
חייב להגדיר בממיר 16:9 ( בהתייחס לממיר YES S3100 )

אני שכחתי להגדירו 16:9 ( מסך זהה בזמנו ) ,
מעת לעת המסך קפץ לי בין 16:9 ל - 4:3 ולא הבנתי מה הבעייה עד אשר הגדרתי בממיר את ה16:9
 

היגדרתי תודה

היגדרתי תודה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור