לבי לבי עם אותם עם ישראל וכל העוסקים הקטנים שפתאום נעצר להם הזמן והמקום

  • פותח הנושא פותח הנושא SONYES
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

SONYES

חבר משקיען
הודעות
1,659
מעורבות
744
נקודות
113
לבי לבי עם אותם עם ישראל ויותר ויותר אני רואה כי דיבורים לחוד ומעשים לחוד וזה לא ויכוח פוליטי אלא ערכי מוסרי
ואילו
המוחזרים ריקם התביעות שלהם לדמי אבטלה או בכלל כל תמיכה במצב חדש זה שלא ידענו אותו מאז מעולם
עברנו מלחמות רבות
עצירה מוחלטת של הכל זה עדיין לא היה כנראה לא זוכר לפחות

זעקת האנשים שערכו שולחן סדר ריק בכיכר רבין כי יש אנשים ואני מכיר כמה ואחד קרוב אלי תקועים אצלו עם 2 טון גבינות מובחרות ועד אנשים שפתאום הכל נעצר ....

האמנה הבלתי כתובה אני משלם בטוח לאומי ומיסים כמו שעון ושקורה משהוא זה וזה וזה וזה לא מגיע
לא נכנס לשאלה למה ואיך מחשבים כל דבר לעומת שכירים

אולם הטענה כי עצמאי הוא שם רזרבות ושומן ממוני גדול ויכול להסתדר לא תמיד נכון כי כולם בנויים על תנועה של מסחר
ושזה מפסיק בעקבות המצב ...


שיגמר כל הבלגן הזה צריך לשאול את השאלות הנכונות וממוקדות

האם באמת מה שאומרים לנו הוא האמת נאמר כי יש רזברות של 130 מיליארד דולר
ולוקחים הלואות ל100 שנים לא כלכלן גדול אנוכי ואין דעתי היתה נתונה לכלכה בעיקר . אם כי לרוח ולמעשה .
 

זה מגוחך להתדיין באתר הזה על נושאים שאינם אודיו.
בעל האתר נוהג באופן דיקטטורי וכשהוא מזהה דעה שהוא לא אוהב הוא פשוט מוחק את כל השרשור.
חפש לך פלטפורמה אחרת, דמוקרטית ופתוחה.
 
לא הבנתי היכן הבעיה...אד?
נראה לי שהקטגוריה הזו נועדה להכל פרט לאודיו.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור